Nee, die worden uit 1 stuk gemaakt Wist je dat niet?
Mars
Geplaatst: 06-02-10 18:12
Zit meestal in een los eindje in de bol gestopt (boven of onder)
Kayila
Geplaatst: 06-02-10 18:12
Wat een heerlijk topic, ik wil het ook doen!! Heb al even bij mamslief gepolst die schijnt haaknaalden te hebben dus ga ik daar eens even kijken want hier bij de HEMA geen naalden.... Wol heb ik nog wel (zeeman) van vorige project dat was breien....geen succes. Ik vind de beestjes uitermate geschikt als opvulling van een babymand oid. euk hoor!
En al die links ik ga er vanavond even lekker voor zitten!
Goldie
Geplaatst: 06-02-10 18:21
CalvinM schreef:
Nee, die worden uit 1 stuk gemaakt Wist je dat niet?
Heb het inmiddels gevonden.... Ga zo de verschillende steken even oefenen
De losse en de vasten gaan wel weer aardig Nu moet ik me nog even verdiepen in hele en halve stokjes en vermeerderen en verminderen... En dan de magicring, maar snap op de plaatjes al niet eens wat ze doen
Als xTamara het er tenminste mee eens is dat zo'n lijst er in komt, de OP is tenslotte van haar
Cyntje
Geplaatst: 06-02-10 19:53
Mas schreef:
Dat is wel een goed idee jilleroo, en dan misschien zo'n groene vragen om de lijst in de openingspost te zetten
Gij bent toch een groene
Mars
Geplaatst: 06-02-10 19:55
Cyntje schreef:
Mas schreef:
Dat is wel een goed idee jilleroo, en dan misschien zo'n groene vragen om de lijst in de openingspost te zetten
Gij bent toch een groene
Verhip
Ik beschik inderdaad over die almachtige krachten, maar het is in moddieland de afspraak dat je geen modhandelingen mag verrichten in topics waarin je zelf actief bent
Kayila
Geplaatst: 06-02-10 20:03
Echt leuk! Heb nu alle links bekeken en wat filmpjes en vind die met al de verschillende filmpjes het duidelijkst. Morgen haaknaald bij mams halen en dan ga ik even trutten. Mocht ik een natuurtalent zijn ga ik met olifantje beginnen of octopus. LEUK
Ik vind de plantjes ook ernstig leuk en de katten, en de pinguin aaaahhhhh
Ik weet trouwens niet hoe het werkt om een mod te vragen het in de beginpost te zetten ( en durf dat ook niet zo goed ) ( ik ben wel eens een scheiterd) dus als iemand dat wil doen *kijkt naar Mas*
Ik zet even een tem op jouw post er in met de vraag of iemand van UK hem in de OP zet
pres
Geplaatst: 06-02-10 20:14
Ik heb gisteren zomaar even wat rond gehaakt en dat ging me goed af. Ik vond het scheepjeswol wel niet zo´n mooi materiaal voor zo´n diertje dus heb ik vandaag katoen gehaald en een iets dikkere naald. Heb net even een beginnetje gemaakt en dat ziet er goed uit.
Als mijn olifant klaar is ga ik de pinguin proberen