Wat leuk soepblik, een tweeling ook nog! Dan kun je wel lekker aan de bak. Ik vind de Lena dress van Wisj ook heel leuk, maar wellicht wel als ze kunnen zitten en staan.
Ik heb sinds kort een ‘nieuwe’ machine gekregen, een borduur/naaimachine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ontherun schreef:Wat vervelend roihi! Hopelijk komt er snel verbetering, je zicht is zo vervelend om problemen mee te hebben.
Wat leuk soepblik, een tweeling ook nog! Dan kun je wel lekker aan de bak. Ik vind de Lena dress van Wisj ook heel leuk, maar wellicht wel als ze kunnen zitten en staan.
Ik heb sinds kort een ‘nieuwe’ machine gekregen, een borduur/naaimachineHij is al flink wat jaartjes oud, maar… Wàt een fijn ding. Alleen, de borduursoftware is zo oud dat het niet communiceert met mijn laptop… ik moet een manier vinden om bestanden op die kaart te kunnen zetten. Heb al een andere kabel gekocht maar dat werkt niet… Het is versie 4…. Brother is ondertussen al bij 11
ontherun schreef:Heeft hier iemand wellicht een idee? Ik zoek een patroon om een teddy vestje/gilet te maken, in maatje 92-98. Ik kan nog niet helemaal vinden wat ik precies wil, gewoon simpel, met knopen ipv rits alhoewel ik dat zelf natuurlijk vrij makkelijk kan aanpassen.
Mri schreef:Kan je dan niet beter voor "vloei papier" gaan?
Van dat spul waar je bij bv de xenon je borden mee kan inpakken? Of waarmee ze proppen maken voor in schoenen?
Ik denk dat toilet papier te "zacht" is en dus niet genoeg volume krijgt om een kussen mee te vullen