Allen A4 formaat in grafiet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dat vind ik wel heel belangrijk
ik zou zeker 35 euro vragen

Ik zit nog op het punt van 'moet ik hier überhaupt iets voor vragen', haha 
Ik wil heel graag reageren op jullie berichten hoor, ik durf alleen nooit zo goed omdat ik bang heb dat ik een verkeerde prijs zeg
hoe berekenen jullie trouwens de prijs van jullie tekeningen en die van de andere?
Dat geeft, als meerdere mensen dat doen, al een leuke indicatie! Dat voelt uiteraard vreemd, zeker als je niet veel te besteden hebt, dan voelt je prijs misschien ook lager dan die van anderen maar dat geeft niks
ik zou hier 60 - 70 euro voor vragen. bij de 2de tekening mis ik wat contrast. En de 3de tekening vind ik heel netjes alleen de nek vind ik wat minder. dus voor de 2de en 3de zou ik iets minder voor vragen. De 4de spreekt me niet echt aan (maar dat is persoonlijk denk ik) ik denk dat ik hier maar 30 euro voor zou vragen. Voor de rest knap werk!
ik zou hier 100 euro voor vragen.
ik zou voor jouw tekeningen 90-100 euro vragen. 

maar het was een canvasje denk ik? Ik zou voor A4 denk ik €20 a €25 hiervoor geven.

. Zijn nu meestal cadeautjes. Maar wat zijn ze waard? 

of gestopt is met tekenen haha, dat kan ook! En ik heb zoals ik al zei echt nog weinig kijk op wat tekeningen waard zijn dus heb het nu gebaseerd op wat ik er zelf voor over zou hebben, maar heb gezien dat jouw werken door anderen veel hoger wordt geschat dus sorry als ik te laag zit! Is een taxatie met een studente nbudget in het achterhoofd houdend.
). Maar omdat steeds meer mensen me iets gaan vragen voelt het ook niet meer goed om het zomaar gratis te blijven doen, vandaar dat taxaties van alle kanten heel welkom zijn!