Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VillaNeusjes schreef:Mja ik zou zeggen de L vorm tekenen x 2 en dan de hoogte van de kussens ertussen naaien, gewoon de rand volgen en dan in de naad achter onder een rits zetten zodat je 't kussen erin kan stoppen.
Ik heb geen idee hoe ik dit makkelijk of anders kan verwoorden..
[***] schreef:Hey dames, mag ik even wat komen vragen? Is hier iemand die een zoomvoetje gebruikt, zo ja; maakt dit het zomen echt makkelijker? Ik geef toe, ik ben gewoon lui.
Jolien87 schreef:[***] schreef:Hey dames, mag ik even wat komen vragen? Is hier iemand die een zoomvoetje gebruikt, zo ja; maakt dit het zomen echt makkelijker? Ik geef toe, ik ben gewoon lui.
Ik heb er eentje, die ligt al een jaar in de kast nadat mijn eerste poging ermee niet slaagde.
Misschien binnenkort toch nog maar eens proberen.
Het lijkt me toch ideaal als je hem eenmaal onder de knie hebt.
Weet iemand of je met een normale naaimachine een berengezichtje ergens op kunt naaien?
Ik heb geen borduurmachine.
Ik wil dit speendoekje zelf maken maar heb geen idee hoe ik het gezichtje mooi kan maken.
Veiligheidsoogjes wil ik sowieso niet gebruiken.
[ [url=m/JoL0Zx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jolien87 schreef:[***] schreef:Hey dames, mag ik even wat komen vragen? Is hier iemand die een zoomvoetje gebruikt, zo ja; maakt dit het zomen echt makkelijker? Ik geef toe, ik ben gewoon lui.
Ik heb er eentje, die ligt al een jaar in de kast nadat mijn eerste poging ermee niet slaagde.
Misschien binnenkort toch nog maar eens proberen.
Het lijkt me toch ideaal als je hem eenmaal onder de knie hebt.
Weet iemand of je met een normale naaimachine een berengezichtje ergens op kunt naaien?
Ik heb geen borduurmachine.
Ik wil dit speendoekje zelf maken maar heb geen idee hoe ik het gezichtje mooi kan maken.
Veiligheidsoogjes wil ik sowieso niet gebruiken.
[ [url=m/JoL0Zx.jpg]Afbeelding[/url] ]