Niet doen Jindai, zo begin ik weer te twijfelen! Had mezelf net wijsgemaakt dat ik hem eigenlijk niet wil
Heb jij Tijdperk al dan? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kan ik dan niet laten liggen
OnMyWay schreef:Ja klopt, die komt uit Summer Nights!
Summer Nights staat bij mij nog op m'n verjaardagslijstje, lijkt me ook een heel mooi boek!
die ik nu heb staan ook meerdere dieren in dat vind ik sowieso al leuk om te doen, deze al helemaal

Lisette0 schreef:Oh wauw.
Prachtig die achtergrond ook. Vind de hele plaat een soort rust uitstralen. Zonder dat ik dat zweverig bedoel.
Ik wilde het idd een beetje rustig houden dit keer, al had ik eerst een andere en fellere achtergrond in gedachten, maar die bewaar ik voor een andere plaat.
Annet_Dottie schreef:Wauuww wat realistisch ook jeetje! Ik voel me echt een amateur in dit topic![]()
Nerwen helemaal vergeten te reageren ik denk dat ik ook zo een aanschaf inderdaad m'n buurvrouw heeft een van de aldi voor een paar euro die ook echt stopt en niet je punten er af haalt zeg maar.. Weet ik veel hoe je dat omschrijft
Nee joh, niet jezelf naar beneden halen hoor! Ik vind persoonlijk alle platen hier mooi om te zien, iedereen heeft zo z'n eigen stijl en ik vind het juist zo leuk om te zien hoe we het allemaal anders aanpakken. 
Anders even kijken of er zo'n winkel bij jou in de buurt zit?

Het beest is trouwens meer rood/bruin, maar dat is op de foto bijna niet te zien (zou eigenlijk een betere moeten maken).