Deze is voor een goede vriendin gemaakt, maar ik wil in opdracht gaan tekenen om een extra centjebij te verdienen.
wat zou ik dan kunnen vragen?
Zelf dacht ik voor een voormaat zoals deze....50 bij 40 cm.......45 euro?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb zero verstand van prijzen, maar denk dat je voor het formaat en de looks zeker wel voor een prijs als 40/45 kan gaan. Maar nogmaals, ik heb weinig verstand van schilderijen prijzen. Maar als ik de baas van de honden was, had ik dat er zeker voor over zegmaar!
:
Anniek22 schreef:Graag anderen ook even taxeren![]()
Ik vind je tekeningen nog wat donker, vlak en scherp. Maak de hoeken van de hoofden minder scherp en let goed op schaduwen€5,00
Maar je hebt al een goed begin hoor!

€10,00
€15,00

. Ik vind hem erg mooi. De vacht vind ik misschien nog iets te statisch, er mag wel wat meer 'flow' in als je begrijpt wat ik bedoel:) €100
€60

ik heb helaas alleen maar een bijna afgemaakte versie op deze computer)
. Het transparante is inderdaad nog gewoon gebrek aan ervaring, het was immers mijn eerste echte kleurpotlodenportret. Je taxatie van de eerste vind ik wel heel laag, maarja is jouw mening natuurlijk.

)

wat ik oa zo leuk vind aan jouw werken is dat je soms (waarschijnlijk) foto's binnen krijgt waar bijv. de neus van de hond veel groter is dan zn oortjes, terwijl dat natuurlijk niet echt zo is
Jij weet het dan op zo'n manier te tekenen dat het toch grappig en schattig lijkt.
, voor de eerste zou ik €20 over hebben (leuke tekenstijl) en voor de digitale 50 euro.