Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) liep er toevallig tegen aan bij de action. Verder is het gewoon vanuit kleurboeken voor volwassenen. Net ook even een nieuwe set bruynzeel potloden besteld dus dan kunnen we weer volop bezig 

(helemaal met 4 potloden gedaan)
Annet_Dottie schreef:Dankjede potloden map niet, cadeautje van m'n vriend vorig jaar ergens gekregen. De canvasdoeken wel (€0,99 per stuk) en de beide kleurplaten komen uit het boek kleuren voor volwassenen tattoos inderdaad ook van de Action
Nerwen schreef:Annet_Dottie schreef:Dankjede potloden map niet, cadeautje van m'n vriend vorig jaar ergens gekregen. De canvasdoeken wel (€0,99 per stuk) en de beide kleurplaten komen uit het boek kleuren voor volwassenen tattoos inderdaad ook van de Action
Mooi, alleen 1 tip: ik zou je kleurpotloden andersom in je potlodenrol doen, die flap zit er om de punten te beschermen
thanks
Ik vind 'm leuk met al die kleurtjes.
) van de Polychromos. 

Ik denk ook niet dat die er nog gaat komen. Ik twijfel nog wel steeds over Mythomorphia.. Heeft iemand die toevallig al? 

Ik moet ook nog een gezicht+hals kleuren en zie er best wel tegenop.
Die eerste drie kleuren had ik ook bij m'n vorige face gebruikt, zijn fijne kleuren.