Graag wil ik vragen wie deze tekening voor mijn vriendin wil tekenen. Deze merrie heeft ze jaren verzorgt en plots kon de eigenaar haar voor een goed bedrag verkopen. Ze heeft alles op alles gezet om het paard te kopen maar helaas niet gelukt. Nu wil ik haar graag een tekening doen, hoeft helemaal niet groot zijn getekend. Weet niet wat normaal is?
Foto is door mij geschoten vlak voordat ze wegging. Stuur je een PB als je haar wilt natekenen. Ik zou het geweldig vinden! Eventueel heb ik meer foto's. Is deze te moeilijk of om wat voor een reden dan ook, mag je me ook een PB sturen voor meerdere/andere fotos
Joysieee
Geplaatst: 05-03-14 17:53
Zou iemand mijn kleintje Larissa willen tekenen? Ik hoor 't graag in een pb'tje
Ik heb hier nog een poownie staan , als je op manen / vlechten of springen enz. wilt oefenen, pb me, ik heb eigenlijk overal wel foto's van denk ik . Ik ontvang graag een pb als je haar tekent
quera
Geplaatst: 06-03-14 08:40
Iemand die Maranka zou willen tekenen? Voor meer foto's pb even
lovesrosalie
Geplaatst: 06-03-14 20:25
Is er iemand die mij met mijn lieve schat wil tekenen?
Ik zou heel graag een tekening willen hebben van mijn meisje. Ze is zo ontzettend belangrijk voor mij! Waarom zet ik liever niet openbaar. Ik kan met mijn telefoon niet een foto bij mijn bericht zetten.
Heb nog meer foto's pb of kijk in mijn topic of op mijn profiel graag een pb als je het wil doen en wat de prijs is heb niet heel veel budget xxlinsey meisje 14 jaar
lisannevosje
Geplaatst: 07-03-14 21:20
iemand die deze knappert wil natekenen? mocht je er aan beginnen graag wel een PB, dat vindt ik leuk om te weten
LOLLYYwood
Geplaatst: 07-03-14 22:39
Ik heb toestemming vd fotograaf (ik zelf ) Groot formaat is aanwezig Had graag een pbtje gehad als je Djarne zou natekenen en had graag ook de mogelijkheid gehad tot kopen achteraf!
Laatst bijgewerkt door LOLLYYwood op 07-03-14 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt