Yonker schreef:Tofheb jij die van schippers?
Yes
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Enjoy_ schreef:Volgens mij is de aanwijzing altijd eerst achtergrond zoveel mogelijk en erna het onderwerp.)
Dan zou ik nog eerder andersom doen, eerst binnendeel (onderwerp) en dan de buitendelen. Dit omdat je dan minder met je handen over het geverfde deel schuift (en dus minder vettigheid erop krijgt). Mits je net als ik op een horizontale ondergrond schildert en de achterkant van je hand op het board leunt, anders maakt dat niet uit.
Maar sowieso maakt het bij acrylverf eigenlijk niet uit hoe je werkt. Ik werk heel graag van donker naar licht vanwege de randen van de vakjes meteen overschilderen.
Mijn grootste wens is om ooit nog eens de stallion van mijn avatar te kunnen schilderen zoals die echt moet. Heb nu zoveel meer ervaring en heel up close kan je goed zien dat ik toen nog niets wist dat je de randen moet overschilderen. Is gewoon zo lelijk met al die randjes zichtbaar. <—- ik bedoel de originele van PaintWorks, niet de Chinese rip-offs
Enjoy_ schreef:Stond in de aanwijzingen van Schippers, om zo te werken.
Axivoca123 schreef:chocobroodje schreef:Dat is wel een leuke en toepasselijke iddKlinkt goed trouwens even lekker de zon in! Heeft je familie veel last gehad van de stormen daar?
Ik heb daar straks nog een beetje verder gewerkt, maar begon hoofdpijn te krijgen dus toen maar gestopt.. Overigens niet van het schilderen vermoed ikMaar het is wel knetterend verslavend
![]()
Mijn ouders niet. Ons huis was één van de gelukkige met nauwelijks schade, maar mijn oom en tante zijn alles kwijt.. hun huis is helemaal verwoest en zij wonen nu ook bij mijn ouders in huis.. ons huis is helemaal prima maar onze boten voor ons boten bedrijf is een ander verhaal en een dure grap om alles weer te repareren en herstellen... Maar het gaat de goede kant op.
Dallista schreef:chocobroodje schreef:Maar het is wel knetterend verslavend![]()
Erg heh. Bij elk vakje denk je, Oh, nog eentje, die kan nog wel even... en oh, daar zit nog eentje met dezelfde kleur, nou ja, nog eeeeeeeentje dan, maar da's dan echt de laatste... oh, maar...
manna_ schreef:Hier staan in sommige vakjes 2 of 3 cijfers. Betekent dat dat je die kleuren 1 op 1 moet mengen?
Luxorvalkje schreef:@Dallista: deze komt gewoon van Ali
Enjoy_ schreef: