Oh Deugenietje, nou maak je me alleen maar nieuwsgieriger naar welke kleuren je nog meer gaat gebruiken, ben heel benieuwd!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 22-05-17 10:03
Jullie zijn goed bezig. Zo leuk om te zien dat iedereen zijn eigen stijl, voorkeur voor platen en materialen heeft. Ik denk dat als iedereem dezelfde plaat zou kleuren je heel,veel diverse tekeningen overhoudt. Zo fijn om te zien.
Siggislief hoezo geen zin? Maar een voordeel van deze hobbyde platen lopen niet weg of gaan kapot. Ergste wat kan gebeuren is als je stiften gebruikt ze gaan uitdrogen. Hoever ben je er al mee?
Enne ik heb al een aantal volwassenen aangestoken met het kleuren.
Ik ben nu hier gekomen. Gister niks gedaan, weer buiten was me te lekker. Zo even wat kleuren. Vanmiddag weer buiten liggen denk ik. Vanavond wel weer tijd. het is overigens een walrus kennelijk geen zeerob. Kom er gister achter dat de getekende beestjes in het boek vermeld staan. De vis is een siamese kempvis. Ik probeer bij deze ondanks de felle niet realistische keuze wat diepte in de tekening te krijgen door te spelen met de kleurtinten. Heeft duidelijk nog wat verbetering nodig . Ik gebruik dit ook als oefening voor mijn aquarellen waar ik weer mee begonnen ben.
Leuk om al die verschillen te zien inderdaad! Ik heb bijvoorbeeld helemaal geen geduld voor al die kleine vlakjes en zweer bij de Faber castells polychromos
Ik kan van potloden dus de kleur geel helemaal niet zien, en heb ook bij de stiften moeite mee.. Hebben jullie daar geen last van?
Steeph
Geplaatst: 22-05-17 21:24
Siggislief schreef:
Ik kan van potloden dus de kleur geel helemaal niet zien, en heb ook bij de stiften moeite mee.. Hebben jullie daar geen last van?
Ja, bij een echt gele tint, zoals de typische "zon" kleur wel Ik gebruik in mijn poster-mandala meer een bruin-gelige tint die wel heel duidelijk zichtbaar is