Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Sheran schreef:Heel mooi gedaan! Leuk om dat dan ook zelf gedaan te hebben, lijkt mij!
Kunnen jullie mij helpen? Ik heb een super leuk stofje en een plan, maar geen patroon. Nu kan ik zelf wel wat tekenen/proberen maar een echt patroon vind ik hierbij handiger. Het gaat om dit type minirok:
[ [url=m/90ivxB.png]Afbeelding[/url] ]
Essentieel hierbij is dat hij ongeveer in de taille begint en aan de voorkant een rijtje knopen heeft. Een klein overslagje mag ook, als het maar geschikt is voor best stugge stof.
Sheran schreef:Heel mooi gedaan! Leuk om dat dan ook zelf gedaan te hebben, lijkt mij!
Kunnen jullie mij helpen? Ik heb een super leuk stofje en een plan, maar geen patroon. Nu kan ik zelf wel wat tekenen/proberen maar een echt patroon vind ik hierbij handiger. Het gaat om dit type minirok:
[ [url=m/90ivxB.png]Afbeelding[/url] ]
Essentieel hierbij is dat hij ongeveer in de taille begint en aan de voorkant een rijtje knopen heeft. Een klein overslagje mag ook, als het maar geschikt is voor best stugge stof.
.
maat dan moet ik eerst ff proef modelletje maken. Mijn jongste dochter is de lucht in geschoten en de leggings die ze met sinterklaas heeft gekregen passen niet meer (en heeft ze zelfs nooit aan gehad). Ze is vrij kieskeurig wat pasvorm/fit betreft (het zit snel "niet lekker").
heb niet veel kunnen doen jammer genoeg.

chanicha schreef:
en heeft hij Oma bij zich!