Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SdaphneS schreef:Dat ziet er al mooi uit. Waarmee kleur je?
Jindai schreef:Vroeg je dat aan mij?![]()
Wat een platen maken jullie zeg, met al die vakjes!!![]()
Steeph, zo met je hand ernaast is het goed te zien hoe groot je plaat is!![]()
Ben heel benieuwd hoe ze zijn als jullie ze af hebben, zie al wel hele mooie kleuren voorbij komen!
Steeph schreef:Ik ga ook weer beginnen met een kleurplaat
[ [url=m/8DsiAe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hand for scale, en nee, ik heb geen mini-handjes
Daphe, zijn die van jou ongeveer even groot als de mijne? Want die zijn echt een karwei!
karuna schreef:Die wordt echt mooi met die passende tinten. Daar heb je nog een flinke klus aan voor hij af is.
Die dagdromen is ook al heel mooi. Ondanks dat hij nog niet klaar is oogt hij idd al eeg dromerig en sfeervol.
Ik ga zo ook weer aan de gang, ben gister gestart met een zeerob. Heel veel vakjes en een nagenoeg volledig bladzijde vullende tekening. Een best werkje.
[ [url=m/Bw3gEr.jpg]Afbeelding[/url] ]
SdaphneS schreef:Jindai schreef:Vroeg je dat aan mij?![]()
Wat een platen maken jullie zeg, met al die vakjes!!![]()
Steeph, zo met je hand ernaast is het goed te zien hoe groot je plaat is!![]()
Ben heel benieuwd hoe ze zijn als jullie ze af hebben, zie al wel hele mooie kleuren voorbij komen!
Ja! Haha.
Ik heb op het boekenfestijn een koker gekocht met drie van dit soort gigantische mandalas erin.
Heb na deze nog twee te gaan dus!!Steeph schreef:Ik ga ook weer beginnen met een kleurplaat
[ [url=m/8DsiAe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hand for scale, en nee, ik heb geen mini-handjes
Daphe, zijn die van jou ongeveer even groot als de mijne? Want die zijn echt een karwei!
Ja, we hebben beide een joekel van een kleurplaat! Waar heb jij ze weg?
Steeph schreef:In Uden zat eerst een net nieuwe V&D, toen gingen ze failliet. Daarna lang gesteggel over wat er nu zou komen en is er een "Boekenoutlet" gekomen. Twee verdiepingen helemaal vol moet boeken en knutselspullen tegen een hele leuke prijs(aanrader!)
Mijn mandala's kwamen in een driehoekige koker met handvat. Er zijn drie kleuren van, roze, paars en groen. In elke koker zitten 3 platen inderdaad, dus ik heb nu 9 platen waarvan 1 af, en 1 bezig
kelum schreef:Wat kunnen jullie allemaal mooi kleuren! Wat een gepriegel met al die kleine vakjes![]()
Mijn kleurhobby staat op een laag pitje maar door al die mooie kleurplaten krijg ik wel weer zin om te kleuren haha. Ben op het moment bezig in kleurboeken gebaseerd op boeken series, ook erg leuk! Deze komen uit het Throne of glass coloring book
[ [url=m/ySa3dH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lJVyEI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gr559K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oiGUnx.jpg]Afbeelding[/url] ]