Eerste kleur:

Midden:

En eindversie:

Ik had na elke kleur een foto gemaakt, maar plaatsen in linkjes lukt helaas niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb hem ook. Vind hem nog steeds gaaf.

Lijkt me erg leuk om te doen. Wat een mooie dingen komen er hier voorbij

die liggen op de achtergrond zegmaar. chocobroodje schreef:[ [url=m/jE6THB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik gister binnen gekregen)

Als je op de naam googlet en dan naar Images gaat, staat deze er ongetwijfeld bij. Zo
Dallista schreef:chocobroodje schreef:[ [url=m/jE6THB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heb ik gister binnen gekregen)
Ik ken dat plaatje! Moet ff nadenken, is dacht ik van een bekende Japanse artist. Naam schiet me nog wel te binnen.
Edit: Kagaya. Hij heeft heel veel van dit soort prachtige plaatjes gemaakt. Ik heb ze vaak als wallpaper in gebruik.Als je op de naam googlet en dan naar Images gaat, staat deze er ongetwijfeld bij. Zo
Mooi!
En minder intensief dan lezen. Dus ik zou het zeker eens overwegen. Via alie heb ik bovenstaande besteld voor 5,25 geloof ik incl verzenden (40x50cm)
Daar zit de verf en kwastjes ook al bij en man wat een keus hebben ze
Wordt je wel hebberig van zeg maar
Maar zag van de week een ravensburger bij de lidl liggen voor 8 euro en die was maar 20x20
Marit schreef:Ik eb dit jaren geleden gedaan maar als ik jullie allemaal zo zie dan raak ik weer helemaal enthousiast. Zit al maanden thuis met een burn out dus tijd in overloed. Ik ga denk ik weer een PW bestellen