Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:Isabelhx: wat een gave kleurencombinatie. Aansprekend.
Anniek22: mooi. Ik heb nognooit met olieverf gewerkt. Het lijkt mij moeilijke techniek.
Horsenart95 schreef:Stefieke: Prachtig!! niks op aan te merken, €100
Binky: Het is wel aardig als je zelf ook eerst even taxeert.
Wendy15: Ik vind hem erg goed! het enige wat ik mis is highlights, omdat het paard nu overal een beetje dezelfde tint heeft en hierdoor een beetje flets lijkt. €20
Anniek22: Mooi, maar ik mis donkere schaduwen! De achterkant van het haar en de zwarte vlakken op zn blouse zijn op de referentie veel donkerder dan op jouw tekening, waardoor je tekening er niet uitspringt zeg maar. €5. Paard: Erg goed! Hier zit wel Dat contrast in wat ik zelf erg mooi vindt! €100
IsabelHx en Janouk: Het is wel aardig als jullie eerst zelf even wat werken taxeren.
Edit: Oh sorry janouk je had op de vorige pagina getaxeerdWat is het formaat van je tekening?
Isapaardje schreef:Kijk nog altijd mee, maar vind het nog steeds lastig te taxeren, maar hier komt ie
Janouk: 30 euro, vooral al omdat ik pastelkrijt zelf zo moeilijk werken vind
IsabelHX: 60 euro; dat vind ik echt kunst, dan maakt het niet uit dat de verhouding niet helemaal kloppen. Prachtig.
Anniek 22: sorry, vind de IJslander niet zo mooi, maar vanwege formaat 25 euro.
De potloodtekening vind ik zelf mooier al mist die wat; taxeer die op 7,50
Wendy15: 15 euro
Binky: 25 euro
Stefieke1997: 50 euro (had hem eerst voor 40 opgeschreven, maar 10 euro omhoog omdat ik echt ver onder jullie taxatie zat; maar vind hem wel prachtig gedetailleerd)
Horsenart95: 25 euro; mooi, maar heb veel mooiere gezien
Horsenart95 schreef:Binky: Het is wel aardig als je zelf ook eerst even taxeert.
Horsenart95 schreef:Jamaar het gaat nu om deze he, niet om die anderenDat ik ten opzichte van deze betere werken heb weet ik, want hier heb ik ten opzichte van andere werken niet veel tijd in gestoken. Vertel me dan wat er beter kan. Daar heb ik meer aan!
Isapaardje schreef:Horsenart95 schreef:Jamaar het gaat nu om deze he, niet om die anderenDat ik ten opzichte van deze betere werken heb weet ik, want hier heb ik ten opzichte van andere werken niet veel tijd in gestoken. Vertel me dan wat er beter kan. Daar heb ik meer aan!
Hij is mooi, in verhouding en qua techniek, maar ik mis hier de levendige uitstraling die er anders in je werk zit. Hij leeft niet ... dit is gewoon een tekening.
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, kan het niet anders uitleggen.