Pag 130:
KittyDylan: ik vind het zachte effect erg mooi, maar mis vooral wat highlights en ook wat donkere schaduwen. Ik zou zeggen, €10

Anniek22: eigenlijk hezelfde als bij KittyDylan. Ik mis contrast. Het is nu nog wat te simpel voor de verkoop denk ik, maar voor het materiaal €5
Binky: ik vind de ogen het beste onderdeel van de tekening! Die vind ik echt heel goed. De rest is wat krasserig, en daardoor mist het vorm. €15 voor de ogen;)
Juliaka: ik vind het eigenljk wel een heel mooi werk! Het enige wat mij een beetje stoort is dat de huid zo roze is. Wat is het formaat? Ik zou zeggen €30 voor A4:)
Binky: erg mooi portret! Net als bij de hond vind ik hem een beetje krasserig en mis ik diepte, maar misschien is dat wel gewoon jouw stijl:). Ik vind de ogen echt super! €50
JudithO: hond: Mooi! Je hebt de uitstraling goed weergevegeven. Dat vind ik altijd wel belangrijk. Ik zou zelf nog iets meer tijd hebben besteed aan het afwerken van de vacht, vooral op het lijf. Het mist daar wat diepte vind ik. €25
Cheetah: eigenlijk precies hetzelfde als bij de hond haha. Alleen vind ik de cheetah dan nog wat simpeler overkomen. Hij mag nog donkerder van mij:) €10
Hier nog iets van mij. Deze valt onder categorie snelle werkjes haha, maar ben toch wel benieuwd wat jullie er voor over zouden hebben. Zwart kleurpotlood op iets groter dan A4