Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marjo schreef:Zolang je de feedback persoonlijk en opbouwend houdt, kun je weinig verkeerd doen. Houd het vooral bij jezelf en licht toe waarom je iets vindt, daar heeft iemand echt wat aan. 'Ik vind de foto te donker' ipv 'de foto is te donker'. Fotografie is een mening, een stijl, dat kun je eigenlijk niet goed of fout doen :j
Dorine92 schreef:Kijk maar naar hoe iedereen stemt. Ik heb zelf overigens vooral gekeken welke het meest bij het thema pasten qua sfeer en daarna pas welke daarvan het mooist is
jokari schreef:Ik had mezelf als uitdaging gesteld om alles met de gsm te doen, maag ik weet toch ook niet of ‘t mij deze keer gaat lukken. Gelukkig zijn er nog een paar weken om te experimenteren.

Bellatrix schreef:Ik vind het wit net niet overbelicht (mijn laptop instellingen staan misschien anders) en ik vind het een super toffe plaat! De druppels zijn alleen niet 100% scherp maar ik denk dat dat ook heel lastig is. Heel creatief!

Ingenting schreef:Het wit lijkt voor mij net overbelicht. !
Ik vind dit al super knap!
Prachtige vogeltjes zijn het toch hé. En wat een gave spiegelgladde reflecties !