Is er een topic waar ik een vraag kan uitzetten over het schilderen van 2 veulens van mij?
Zal wel niet goed gezocht hebben, maar kan het niet vinden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Wil je tips om ze zelf te schilderen of wil je iemand vinden die het voor je gaat doen? Afhankelijk van je budget kan ik je Marjo Lebbe aanraden, zij maakt zulke prachtige dingen.
Malenka schreef:Wat een ontzettend leuke foto! Ik kan je mogelijk wel verwijzen naar mensen. Maar dat is heel erg afhankelijk van wat voor werk je zoekt. Iedereen heeft zo diens specialiteiten. Dus misschien heb je voorbeelden van wat je mooi vind qua stijl?
Signe schreef:het enige monochrome werkt dat ik sindsdien heb gemaakt is/zijn tetrapak etsen. Misshcien een goed excuus om dat weer even op te pakken..
vikawiek schreef:Vals speler
Nee hoor, ik vergeef het je. Hij is echt gaaf geworden! Juist het gele eendje complimenteert mooi met het paarse. En Juuts arme kippen toch, hopelijk wordt er irl geen Grand Theft Auto V gespeeld met kippen.
Je kan trouwens om een foto te maken van je werk wanneer het papier hobbelig is je papier vastplakken met een aantal dubbelgevouwen stukjes schilderstape aan de achterkant van het vel, zoals je ook zou doen voor dat je begint met schilderen. Ik plak er meestal een stuk of 6 aan zodat het goed recht blijft, en die plak ik dan op m'n vloer voor m'n raam zodat de belichting voor de foto goed is
*knip*
_roodvos_ schreef:Oh slim! Dat ga ik de volgende keer proberenIk had hem nu wel rondom de randen vastgetaped voordat ik een foto maakte om hem recht te trekken maar er bleven toen alsnog wat bobbels in het midden over, en toen ik de foto hier wilde uploaden bleek dat je daarvan heel erg de schaduwen zag en dat het daardoor leek alsof er allemaal vieze vlekken op het papier zaten.
We hebben wel ooit die kar met kippen erin in een verhuiswagen geschoven en verhuisd en de boze blikken van de kippen hier zijn wel enigszins gebaseerd op hoe woest ze toen door het raampje staarden met zijn allen. Telt dat?