Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chanen schreef:Van planten had ik al begrepen dat ze lastig waren, maar boeken zijn dus ook een uitdaging. Goed om te weten. Toch jammer dat planten en boeken nou net meer mijn interesse hebben, haha!
Ach, als de 2 sterren lukt, kan ik die altijd nog een mijn lijstje toevoegen.
Wat een geweldige service trouwens van beide webshops. Dat spreekt wel voor ze.
Chanen schreef:Zooo, jij hebt al een aardige verzameling. Zoveel ruimte heb ik echt niet in mijn appartement, haha!
Inmiddels wat verder gekeken op de website en ik neig naar de Corner Bookstore. Staat 2,5 ster moeilijkheidsgraad voor. Veel klik- en plakwerk wat ik er van zie. Klinkt als goed te doen.
Chanen schreef:Hoewel het er ontzettend tof uitzet en ik respect heb voor de creatievelingen die uit random items de mooiste creaties maken, weet ik dat mijn kracht juist wel ligt in namaken wat ik krijg voorgeschoteld.
Monique1963 schreef:Chanen schreef:Hoewel het er ontzettend tof uitzet en ik respect heb voor de creatievelingen die uit random items de mooiste creaties maken, weet ik dat mijn kracht juist wel ligt in namaken wat ik krijg voorgeschoteld.
Om te beginnen zou ik dat ook zeker eerst doen Chanen. Je kunt altijd achteraf zelf dingetjes bij verzinnen. Je kunt bijv een foto die je leuk vindt, heel klein uitprinten en ophangen in het miniatuur. Of een klein stukje stof op de toonbank leggen als kleedje of van een tandpasta dopje een eigen bloempotje maken.
Chanen schreef:Mijn eerste bouwpakket is binnen, de Honey Dessert Talk van Robotime.
[ Afbeelding ]
Ik heb de handleiding al even vlug doorgebladerd en hoewel het een 2 sterren pakket is, vind ik het al best intimiderend overkomen. Wie weet valt het mee als ik eenmaal begin. De handleiding zelf lijkt in elk geval redelijk duidelijk.
tamary schreef:Meer 3D puzzel, maar ik wilde eigenlijk een bloemstukje oid en echte zijn ramp :
[ Afbeelding ]
Aardig freubel werkje maar wel leuk
Chanen schreef:Wauw, die bonsaiboom is ook erg mooi tamar! Hoelang ben je daar mee bezig geweest?
Een mooi alternatief voor echte bloemen of planten inderdaad.
ikke schreef:Joh, als je van priegelwerk houdt: https://www.modeltreinen.org/allerklein ... r-t-gauge/
En ja, die modelteintjes rijden nog, ook!
Als je dat bij jouw bouwwerkje zou leggen, zouden mensen zeggen: jemig, een tuinspoor in miniatuur!
Want in schaal 1:20 zou schaal 1:450 omgerekend 1:22,5 zijn en laat dat nu precies LGB (smalspoor) of spoor II (normaalspoor) zijn!
![]()
Shiloh schreef:Super leuk allemaal. En die treinen! Kei gaaf.
Ik heb nog een action huisje liggen die ik nog een keer moet gaan maken. En, niet helemaal hetzelfde, maar ergens komend jaar wil ik met een modelschip aan de gang. Zoiets: https://www.bol.com/nl/p/occre-erebus-h ... _iphoneapp