!Leuk dat t goed ging
. Mooie kleuren, al! Ziet er veelbelovebd uit. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en je tekening wordt mooi, heel sfeervol. Tekening die je hebt ingezonden voor boktkunstbokaal is geweldig!
Het gaat om een schilderijtje met Japanse Nachtegalen. Vogels!!
Er zit een verhaal aan vast en aan de hand van dat verhaal besloten er 2 te maken en de opdrachtgever er 1 kan kiezen.

)

dan heb ik nog 2 landschappen voor je.
Oost-Indische inkt zit vloeibaar in een potje, of in een flacon als je een liter wil. Het is een onverdunde vorm dekkender dan alcohol inkt markers, en eenmaal droog watervast. Je kan het ook verdunnen zodat je meer grijstinten krijgt, hoe meer water hoe dunner en hoe lichter de kleur. Je kan Oost-Indische inkt gebruiken met een kroontjespen die je om de zoveel tijd terug in het potje moet dippen (maar niet te ver, anders krijg je teveel inkt in het kroontje en als je 'm dan op het papier zet om te tekenen vliegt de inkt alle kanten op) en je kan een kwast gebruiken. Ook bij deze niet te ver dippen, want de inkt wordt iets de haren ingezogen en als dat te ver komt dan gaat het in de lijm zitten en gaan de haren alle kanten op staan. De artiest op social media @Heikala werkt veel met gekleurde inkt. Dus als je inspiratie wil opdoen, check die zeker:D haar video's zijn ook zo relaxend
handgemaakt blijft toch het speciaalst. Mijn vader heeft mijn geboortekaartje ook zelf gemaakt, dat blijft toch heel leuk
soms duurt het even

.
. Die in My Little Pony achtige stijl is echt geweldig
.
. 

.
Staat erg mooi zo in je huis. Ondanks je geworstel vind ik dat je goed lijkt te vlotten met je musjes.
En klopt, het is niet altijd simpel hoor. Ik heb ook een paar keer flink gevloekt als ik weer ergens uitschoof tijdens het snijden
Gelukkig is het ergens ook wel weer vergevingsgezind? Ik weet de meeste dingen wel goed op te lossen door wat bij te snijden.

De tweede is wel nog met kroontjespen ook, vind ik wel nog leuk om te doen als afwisseling. Jammer genoeg liep de lijn die ik trok uit en toen heb ik besloten om het bewust elders ook te doen zodat het niet zou opvallen. Ik kan ook onwijs lomp zijn en heb zo eens voorgehad dat ik een heel potje inkt zo over mijn schoot wierp.
Dat inktspatten komt me ook niet onbekend voor, helaas. Ik weet nog dat we in het middelbaar zelf onze bamboo inktpennen moesten snijden en daar dan ook mee moesten tekenen.. Geen al te goede herinneringen 

Seven schreef:Hahaha heel goed
Ja dat snap ik schoonmaken tussendoor is natuurlijk een heel gedoe.
Verkleurd de lino ook van de verf?

misschien zie ik morgen wel allemaal dingen die niet kloppen haha, maar voor nu vind ik hem niet slecht. 

. Ik vind kleurpotlood zo leuk.
.
.