maar ik doe het je niet na, Jeika! Is echt mooi geworden Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. Jammer van de gum...
. 
Al vind ik het voordeel wel dat je hier veel meer feedback krijgt.

Ik heb een eigen foto als referentie gebruikt. Het is met plakkaatverf gedaan 
je landschap vind ik ook erg goed gelukt.
heel gaaf dat wit op zwart. 

(Als ik het al niet heb weggegooid)
Dat is waarschijnlijk mijn kritisch artiestenoog.

Ik heb nog nieuwe lino besteld en ook meer verf. Waaronder ook speciale voor op textiel waar ik mee ga experimenteren binnenkort. Ik wil wat stock maken om te verkopen/ruilen op Castlefest in Lisse deze zomer. Ik dacht aan een paar totebags, boekjes en misschien ook portemonnees te maken. Wat ik daar niet weg krijg zal ik dan wss gewoon online gooien.
Heb ik even mooi een deal gescoord!
heel gaaf!
ik heb dat ook een keer gehad maar dan met papier. Ik had een Strathmore mixed media 400 series besteld, maar kreeg een ringband mixed media 300 series. Klinkt als een klein verschil, maar het papier is best anders en het was ook een heleboel papier. Ik mocht het houden en kreeg zonder extra kosten het juiste papier. Vind het altijd zo banketstaaf voor de winkel, maar de ekster in mij die altijd meer tekenmateriaal wil niet

heb hier 20 minuten over gedaan en ben best blij met het resultaat! Ga dit vaker doen, vind het een leuke oefening.