teeth: knap zeg! zo'n vooraanzicht lijkt me nog lastig.
throw: tof idee, ik vind het schaduw/lichtspel bij haar linkerhand erg goed gedaan.
hope: mooi hoor
disgusting: mooie kleuren! leuk idee en ik vind de gevel echt heel mooi gemaakt. net genoeg details om het tot leven te brengen!
slippery: knap gemaakt! is dat ook aquarel?
roodvos:
throw: goede beweging heb je erin gekregen!
hope: weer een heel mooie achtergrond, ik ben jaloers op hoe goed je kan werken met fineliners!
"dat is geen eikel" (disgusting?): hele goede schets! die tandjes zijn te schattig

slippery: heel leuk gedaan, mooie compositie
dune: knap, maar voor mij persoonlijk net wat minder wauw dan de rest

armor: ge-wel-dig! fantastisch idee, fantastische uitwerking! je hebt het licht heel erg mooi weergegeven
biscuitje:
teeth, throw, hope: leuke potloodtekeningen! Hope vind ik echt een heel mooi idee.
disgusting: leuke tekening, mooie houding van de slang ook
dunes: tof gedaan! dat paarse, zijn dat struiken?
ayasha:
teeth: goed gelukt hoor, ik zie niets vreemd aan de rechterkant van het gezicht.
throw: leuke schets, simpel maar je hebt de beweging goed gevangen!
hope: wauw dat hart is mooi gedaan! heel realistisch.
disgusting: erg gaaf, die insecten! het gebruik van kleur maakt het echt af!
slippery: mooie schets! ik kijk enkel wat raar aan tegen het linker achterbeen (voor ons) maar wat een snoezig gezichtje!
dune: wow, mooi zeg!de oren zijn echt knap gedaan! (de rest ook natuurlijk, maar die vielen me op)
outpost: mooi! bij sommige prompts heb ik ook mijn vraagtekens

geesten tekenen is erg moeilijk, ik denk dat je ze nu wat te veel hebt uitgewerkt waardoor ze te realistisch en dus echt ogen. Ik zou denk ik de achtergrond donker maken en dan de soldaten lichter inkleuren.
doedatje:
hope: leuk idee voor hope. mooi hoor!
ibbel:
sticky hope: mmm wat een nostalgie! leuk dat je enkel de suikerspin hebt gekleurd.
disgusting imagination: 'simpel' maar de spin zit toch weer heel goed in elkaar.
slippery en marionette: echt een heel leuk gecombineerd idee!
dune en hope: heel erg mooi!
rotten armour: mooi! zeker al die waterstroompjes vind ik goed gelukt, net zoals de reflectie in het water
outpost en symbiosis: goed gelukt! je bent erg goed in het 'minimalistische'

interloper en rocket: geweldig idee en knappe tekening! ik begrijp dat je enthousiast bent

telpeva:
undead cat: ooh wat een snoezig gezichtje. leuk idee!
old cat: haha geweldig!
flying cat: weer eens een supertof idee! leuk met die wolkjes erbij
molfre:
hope en throw: leuke schetsen!
disgusting: grappige tekening
dune: mooi hoor, ik zou hem zelf wel verder uitwerken, kan je alleen maar van leren!
armor: wat schattig

fair:
throw: mooi! zeker hoe je het haar hebt gedaan, en ik vind de armen en handen ook erg goed gelukt. mooi hoe je de lichtgevende bol hebt weergegeven.
hope: je hebt echt een herkenbare stijl! wat een mooi landschap qua stijl en compositie.
disgusting: hoe je rook hebt weergegeven vind ik echt heel gaaf gedaan! mooi dat je er nog eens met een dikke stift langs bent geweest.
slippery: altijd zo jammer als je gum je tekening verpest he!
Daihyo: wat een werk moeten die zentangles zijn! Is dat nu echt ontspannend om te doen ook? die met kleur vind ik echt mooi. (blauwe druppel en geel errond)
barbara:
hope, throw, disgust: mooie kleuren bij hope! wat een tof idee van throw!
dune: knap gedaan zeg! dat moet wel een heel werk geweest zijn zeker?
armor: wat grappig! de kat kijkt ook heel serieus erbij

straks mijn nr 12 en 13 even tonen, voor 14 heb ik iets in mijn hoofd dat lang zal duren dus vandaag zal ik nog niet bij geraken, hopelijk ben ik morgen weer helemaal mee!