Op 1 van de filmpjes ligt een man die mij toch wel ergens heel vaag bekend van voor zou kunnen komen. Helaas kan ik hem niet goed zien omdat hij ook geblinddoekt is. Wel lijk ik ook een litteken te zien in zijn gezicht. Deze man heeft veel borsthaar.
Bij deze film zie ik naast Claire ook andere vrouwen in beeld komen. De man geeft de vrouwen opdrachten en komt dwingend op mij over. Ook deze vrouwen hebben tattoo's, dure sieraden en perfect gebruinde benen, nét als Claire.
Ik neem alle tattoo's en bijzondere kenmerken in mij op, mocht dit ooit van pas komen en besluit de camera goed te verstoppen op mijn kamer. Mocht ik weer gaan werken zal ik hem in mijn werkkluis bewaren. Je weet het tenslotte maar nooit met Claire.
De telefoon gaat en het is mijn moeder. "Hoi mam, hoe is het?" "Ja, goed schat, met jou ook?" Vermaak je, je een beetje naast het leren?"
Ik besluit maar niets over Jeff en Robert te zeggen en te zeggen dat ik mij wel een beetje verveel zo alleen, maar dat het wel goed gaat.
Het doet mij goed te horen dat het goed gaat met mijn ouders en ook met Barry in pension. Na 15 minuten hangen we op. Toch blijf ik mij erg onrustig voelen.
In mijn leerboek heb ik geen zin en ook heb ik geen zin om aan Jeff te denken nu. Wat zo'n leuke dag leek, lijkt wel in een nachtmerrie geëindigd. Wat moet hij toch met die Miranda? En waarom reageerde hij gelijk zo kattig tegen mij? Jeff zal vast wel wat met haar hebben ofzo..
Ik besluit toch Mirjam te bellen en haar het stukje van mijn verhaal over Jeff te vertellen. "Kom hierheen, zegt ze" dan ben je niet zo alleen en blijf je niet zo denken!"Ik doe lekker een joggingbroek en vest aan en wandel naar het huis van Mirjam.
Iniedergeval die grote gespierde "vriend" van Jeff met mercedus. Heb al een beetje een gevoel waar dit heen zou kunnen gaan. Wie weet vind TS in het weekend eventueel de tijd om meer te typen, veelste spannend.
ruitje schreef:
Jeff is een loverboy of pooier ofzo
pien_2010
Geplaatst: 04-07-20 18:41
ruitje schreef:
Jeff is een loverboy of pooier ofzo
Bewust maakte ik die opmerking niet, maar dat gevoel had ik al heel snel. On verra, We zullen zien!
Ik wil nog graag geloven dat Jeff er niks mee te maken heeft...wat tegen hem spreekt is wel dat hij liever in de drugs zijn kostje verdient dan wat anders. En dat zijn moeder steeds maar zegt dat Streep al zijn zoveelste vriendinnetje is.
Maar wat voor hem spreekt is dan wel weer dat zijn moeder Streep een heel ander type vindt dan zijn vorige meisjes ....te deftig / netjes.... waardoor het er dan weer minder op lijkt dat hij steeds een rijk grietje in de luren legt....
Claire wil Robert gewoon chanteren
FlappieR
Geplaatst: 05-07-20 09:30
Ik denk dat het gewoon een heel netwerk is waar claire ook deel van uit maakt. Jeff is een loverboy en op het moment straks dat Fleur er mee wilt stoppen, wordt ze gechanteerd om mee te werken, anders worden de filmpjes van broer online gezet. En is zijn carrière weg. Dat is wat ik denk .
Maar ik vind je ontzettend leuk schrijven, het is vlot en beeldend, het leest lekker weg. Je zorgt er voor dat we steeds meer willen weten! Heel knap!
En over woordjes die vaak herhaald worden of spelfouten...ach...alle boeken, ook van grote schrijvers worden geredigeerd en gepolijst! Het belangrijkste is dat je je verhaal op schrijft zoals het in je op komt. De rest komt later wel!
Ach als een boek uitgegeven gaat worden heb je toch een editor die dat nog allemaal aan gaat passen
miesnaom
Geplaatst: 05-07-20 11:09
Hannanas schreef:
miesnaom schreef:
Jeff heeft toch een litteken in zn gezicht
Heb alleen niks gelezen over haar als een beer
Nope ik ook niet xd
maringe
Geplaatst: 05-07-20 11:49
Ik hoop dat TS vandaag tijd heeft om te schrijven, ik wacht met smart
pien_2010
Geplaatst: 05-07-20 11:53
FlappieR die conclusie had ik ook getrokken, over loverboy etc. Juist omdat Jeff zoveel vriendinnetjes heeft gehad. Ik ben benieuwd want met de camera beelden krijgt het verhaal een leuke verrassende wending.