Fineapple schreef:Oei! Ik krijg echt de kriebels van die vent, hij doet mij zo denken aan mijn ex! Vooral dat laatste, over de hond. Ik had net mijn hond in laten slapen bij mijn ouders. Kom ik thuis, helemaal verdrietig, is hij compleet over de zeik om één of ander huishoudelijk dingetje ofzo. Urenlang tegen mij lopen schreeuwenDikke narcist, helemaal vol van zichzelf en mij proberen te veranderen. Zelfde gevoel als bij Prem
Jeetje, ook vreselijk! Maar dan weet je denk ook hoe moeilijk het is om eruit te stappen. Ook al zie je alleen maar rode vlaggetjes. Of zie je ze juist niet meer omdat het alleen maar rode vlaggen zijn (en het niet meer opvalt).
CupCakes_ schreef:Ik lees vanaf het begin mee, maar die Prem vind ik helemaal niet leuk meer
Hahahaha dit is pas het begin

Poekkie schreef:Ik begrijp prem ook niet. Ofwel hou je het verborgen, ofwel speel je open kaart. Maar zo half verborgen en dan half niet (op de cover van een plaat, naam in de auto etc.), dan hoef je toch helemaal niet verbaasd te zijn als het uitkomt?
Dacht ik!
Maar wie weet,
Wie weet worden de "verhoudingen" weer heel anders............