[VER]Gepest - dagboek van een "bonus" moeder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-20 15:27

Fineapple schreef:
Oei! Ik krijg echt de kriebels van die vent, hij doet mij zo denken aan mijn ex! Vooral dat laatste, over de hond. Ik had net mijn hond in laten slapen bij mijn ouders. Kom ik thuis, helemaal verdrietig, is hij compleet over de zeik om één of ander huishoudelijk dingetje ofzo. Urenlang tegen mij lopen schreeuwen -O- Dikke narcist, helemaal vol van zichzelf en mij proberen te veranderen. Zelfde gevoel als bij Prem :=

Jeetje, ook vreselijk! Maar dan weet je denk ook hoe moeilijk het is om eruit te stappen. Ook al zie je alleen maar rode vlaggetjes. Of zie je ze juist niet meer omdat het alleen maar rode vlaggen zijn (en het niet meer opvalt).

CupCakes_ schreef:
Ik lees vanaf het begin mee, maar die Prem vind ik helemaal niet leuk meer :=

Hahahaha dit is pas het begin :') .

Poekkie schreef:
Ik begrijp prem ook niet. Ofwel hou je het verborgen, ofwel speel je open kaart. Maar zo half verborgen en dan half niet (op de cover van een plaat, naam in de auto etc.), dan hoef je toch helemaal niet verbaasd te zijn als het uitkomt?

Dacht ik!

Maar wie weet,
Wie weet worden de "verhoudingen" weer heel anders............

Poekkie

Re: [VER]Gepest - dagboek van een

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:28

Haha je insinuaties zijn niet gezond voor mijn gemoedsrust :')

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:35

Argh gaat ze nu niet naar huis voor haar hond :?

Echt wat een rare gast die prem. Hij zet Nina toch ook op zijn cover?

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 15:47

Sorry hoor, maar als je vriend zijn kinderen je een crackho*r noemen en hij neemt het niet voor je op is het voor mij over. Van zelfrespect is weinig te zien. Triest.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 17:20

chantalboes schreef:
Sorry hoor, maar als je vriend zijn kinderen je een crackho*r noemen en hij neemt het niet voor je op is het voor mij over. Van zelfrespect is weinig te zien. Triest.

Dat zeker, dan is het afgelopen met die nieuwe Piano :=

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-20 21:01

Mer1980 schreef:
chantalboes schreef:

Dat zeker, dan is het afgelopen met die nieuwe Piano :=

denk je? bij de meeste gaan dat soort kind voor -O-

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 01:36

waar is vervolg ik ben verslaafd

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 13:20

Chichika schreef:
denk je? bij de meeste gaan dat soort kind voor -O-

Precies!
Je zult je nog verbazen.

Oke, vandaag niet een te lang stuk.

Vernederd - 3
Dusseldorf, zaterdagavond 23 maart 2019

“Ik begrijp het allemaal echt niet”. Prem en ik zitten in de hotelbar. We hebben Espresso Martini besteld – wat kan mij het ook schelen. “Ik heb al eens eerder gedate met een man met volwassen kinderen. Die kinderen waren dol op mij, wilden mijn kleding zelfs lenen. En gunden hun vader bovendien gewoon het allerbeste".
- “Jij was denk niet zijn eerste vriendinnetje. Voor mij ben je dat wel”.
“Dat weet ik niet. Maar wat dan nog?" Ik wist niet dat ik zoveel haat teweeg kon brengen.
-“Er zit veel pijn achter, Nina. Jij hebt geen kinderen. Hoe kun jij het snappen?”. Wat onaardig, denk ik.

De ober komt onze kant op en even glimlachen Prem en ik naar de ober alsof er niets aan de hand is.
-“De relatie met mij en mijn ex was nooit goed. Ik kwam als vluchteling naar Nederland, ik kende hier niemand behalve het gezin wat me zogezegd onder hun hoede hadden genomen. Manuela werkte in het ziekenhuis en was de eerste die me bij mijn bijnaam noemde”. Prem lacht even sarcastisch. “Drie maanden later was ze zwanger. Ik wist van niets”.
“Onbevlekt ontvangen?” vraag ik. Het kan me nu ook niets meer schelen.
-“Nina, doe even normaal. Alhoewel, we hadden echt bijna nooit seks dus je kunt het wel zien als een wonder.
“En Man kwam zeker uit een bloemkool?”. Gedraag je Nina, denk ik.

-“Ik had een affaire met een andere vrouw”. Mijn mond valt open. “Maar onze relatie was toen al op een dieptepunt. De affaire heeft ook niet lang geduurd”. Ik wil wat zeggen maar er komt geen geluid uit mijn mond. Prem staat op.
“Bestel nog maar wat te drinken, ik ga even naar het toilet”. Ik steek wat nootjes in mijn mond – ah, wasabi-nootjes – en pak mijn telefoon. Mijn nichtje heeft een video gestuurd van Pop. Ze ademt heel snel. Ik weet dat ze in goede handen is, maar toch zou ik het liefste naar huis gaan. Toch wil ik ook proberen hier nog wat van te maken. Ik open Instagram. Ga erna naar facebook. WhatsApp. Ik zie dat Prem online is. Ik heb verder geen berichten dus ga weer terug naar Instagram. Refresh. Next. Er lijken wel uren verstreken te zijn als ik Prem weer hoor.

-“Nien, het is helemaal mis. Sorry, sorry. Ze zijn je hele website aan het uitpluizen. Ze denken dat dat verhaal over die eerste date in Brussel met mij was”. Ik snuif sarcastisch. Dat was met de kunstenaar. De eerste date met Prem staat me ook nog helder voor de geest maar dat was het niet waard om een blog over te maken.
“Jezus, waarom doen ze dat?” ik voel me opeens een heel stom persoon. Misschien is mijn site ook wel gewoon stom. “Haha, ik snap niet hoe ze jou kunnen zien in de hoofdpersoon van die blog – jij bent wel het tegenovergestelde”. Okay, dit klikt niet aardig. Maar het is wel waar.
-“Mijn ex gunt me het geluk niet. Ze kan me niet loslaten". We drinken zwijgzaam onze drankjes op. Allebei verzonken in eigen gedachten.
-"Zullen we er alsnog wat van proberen te maken? We zijn hier nu toch”. Ik knik. Het laatste wat ik wil, is gedumt worden door zoiets.

Even later gaan we terug naar de hotelkamer. Ik had speciaal spullen meegenomen om samen een liedje te schrijven voor Prem - hoe ironisch. Maargoed, we kunnen het net zo goed doen. Ontsnappen uit de werkelijkheid. We drinken meer wijn en luisteren naar muziek. Even is alles “normaal”.
“Ik heb honger” zeg ik tegen Prem. Waarom moet ik dit toch altijd als eerste zeggen? Eet ik zoveel?
-“Zullen we anders McDonalds halen? Eten we het gewoon hier op. Ik heb nu weinig zin om ergens te gaan eten”.

Na het eten zitten we in de lounge van het hotel. Ik heb koffie gemaakt. Er is verder niemand. De spanning hangt tussen ons in. Ik ga op een van de grote banken liggen en gooi een koffiepad in de lucht die ik telkens opvang. En weer omhoog gooi.
"Kom even naast me liggen" zeg ik tegen Prem.
-“Mijn zoon is heel erg boos en verdrietig en dat doet me nog wel het meeste pijn”. Prem geeft gehoor aan mijn verzoek en komt naast me liggen. Zijn familie is blijkbaar mijn wereld niet, dus ik houd mijn mond.
-“Mijn grootste nachtmerrie zou zijn als hij me niet meer wil zien. Hij is de enige reden waarom ik nog in Nederland ben. Ik heb hier verder niemand. Mijn hele familie zit in Iran”. Opeens sta ik op. Ik klauter over Prem heen. Ik moet weg hier. Dit is een strijd die we niet zouden moeten voeren en nu we die voeren, ben ik bij voorbaat al een verliezer.
-“Nina, kom terug”. Prem loopt achter me aan. Maar ik wil maar een ding, ik wil naar huis. Ik wil weg. Ik loop harder en harder, door de uitgang van het hotel, de straten op…………..

to be continued

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:16

Om de een of andere reden vind ik je laatste stuk wat moeilijk te volgen. Het lijkt wat warrig.

Ik ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:17

Oh Nina, ik hoop dat je nu doorzet.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 15:18

Oh nee niet nu stoppen! Niet nu, schrijf door....

Chichika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:06

aub vervolg

Nuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 16:59

Super spannend! Kan nie wachten op het vervolg

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:22

Ik zou hem al lang naar huis gepeerd hebben als ik weet dat een van mijn huisdieren slecht ligt.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 17:57

Al had ik moeten gaan lopen.
Inderdaad, écht.

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 18:08

Ik zit vol spanning op het vervolg te wachten. Zo'n man zou ik direct klaar mee zijn en vertrekken.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:22

Momo94 schreef:
Ik zou hem al lang naar huis gepeerd hebben als ik weet dat een van mijn huisdieren slecht ligt.

Dit. Echt weinig begrip voor.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 19:27

Ik vind het dus echt heel goed geschreven. Ook heel pakkend!
Als de hoofdpersoon een vriendin was zou ik wel smeken dat ze in therapie zou gaan om meer eigenwaarde te krijgen.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 21:14

poes schreef:
Momo94 schreef:

Dit. Echt weinig begrip voor.

Voor mij echt een afknapper idd... en dan nog die opmerking eroverheen van hem had hij meteen een klap in z’n gezicht gehad houdoe ga lekker bij je verwende nestjes zitten!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-20 23:42

WesternWay schreef:
Ik vind het dus echt heel goed geschreven. Ook heel pakkend!
Als de hoofdpersoon een vriendin was zou ik wel smeken dat ze in therapie zou gaan om meer eigenwaarde te krijgen.

<3

Tipje van de sluier.......
Dit is pas een tipje van de sluier. Morgen update!

Slaap lekker allemaal, jullie support (en ook kritische noten) doet me ZO goed! Ik maak deze reis niet alleen <3 .

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 08:51

Goedemorgen, we wachten met smart op een nieuw verhaal

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 13:09

Sorry, even in losse delen dit keer haha, maar dit stukje hoorde eigenlijk nog bij de vorige.

Vernederd - 3
Dusseldorf, 23 maart 2019

“Nina, kom terug. Je kunt nergens heen”. Het is donker en ik vermoed dat het rond half 11 ’s avonds is. Mijn tempo neemt steeds verder af met het besef dat ik nergens heen kan. Opeens voel ik twee handen op mijn schouders. Prem draait me om.
-“Nien, doe niet zo”. Ik voel me gesterkt en kijk hem recht in zijn ogen aan. “Dit is precies waar ze ons willen hebben. Geef niet zo snel op”.
“Prem, ik weet niet…” begin ik en opeens zoent Prem me vol op mijn mond. Ik begin te duizelen en ik weet niet of het door de zoen komt of door de alcohol.
-“Kom, we gaan terug. Morgen is alles anders. Laat me je masseren”. Ik weet niet waarom, maar ik draai me om en samen lopen we terug naar het hotel.
(...)
Ik zit in de douche en de tranen stromen over mijn wangen. Prem had woord gehouden en was begonnen aan de massage, maar hij ging verder en verder en ik voelde me vies en gebruikt. Ik voelde me precies een ho*r. Een verboden vriendinnetje die alleen goed is voor het plezier. Ik heb geen idee hoe lang ik hier al zit. Ik heb geen idee waarom Prem niet komt kijken of alles goed is.

volgende hoofdstuk volgt straks

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:12

oh oh nien :n , waarom toch weer?

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-20 13:14

Ach nee -O- . Wat een &&*%$##$%^&$#@#$%^&*....

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-20 13:38

Het hoofdstuk hierna (waarschijnlijk morgen) is weer vanuit Prem :) .

Als de nacht eindigt
Dusseldorf, zondag 23 maart 2020

Prem en ik zitten aan het ontbijt. Mijn hoofd tolt en ik weet niet of het door alle gebeurtenissen komt of door de overmatige alcoholconsumptie van de dag ervoor. Ik drink eigenlijk nooit veel.
“Een roerei met kaas?” vraagt de Duitse ontbijtmedewerken die inmiddels met twee borden aan onze tafel is verschenen. Ik knik en pak de tabasco.
“Het is allemaal rot, Nien, maar zie het zo: ze weten het nu”. Daar heeft hij een goed punt. Ik neem een hap van mijn ei en spuug het bijna tegelijkertijd weer uit. Het is totaal oneetbaar geworden door de ruime hoeveelheid tabasco. Prem begint te lachen.
-“Wat ben je toch een rare”. Ik moet ook lachen en kijk naar het licht ontvlambare roerei. “We hebben gisteren gewoon teveel gedronken. Daardoor liep het allemaal uit de hand. Take it easy Nien, oke?”
-“Smaakt het allemaal” vraagt de ontbijtmedewerker, die even later weer aan onze tafel is verschenen. Prem en ik knikken.
"Heerlijk" zeggen we in koor. Ach, ze kan er tenslotte ook niets aan doen dat ik het roerei in een moordwapen veranderd heb.
- “Zullen we zo gaan?” vraagt Prem als we uitgegeten zijn. Ik knik. Ik wil dolgraag naar Pop. “Ik ga nog even naar het toilet, wacht jij nog maar hier. Maar waag het niet het ei op te eten”. Ik glimlach. De nacht verbergt de wereld, maat onthult een heelal.

Ik pak mijn telefoon. Er zijn geen berichten. Gelukkig – geen nieuws is goed nieuws. Ik check mijn Instagram. Maar dit keer kijk ik anders naar mijn overzicht. Opeens zie ik het door de ogen van Baukje en Manfred, Manuela. Opeens walg ik van mezelf. Ik ben helemaal niet leuk, ze hebben gelijk. Die lelijke bikini-foto, die aandachtstrekkende rug-foto… Ik kan ze niet anders dan gelijk geven.

Zonder te denken, verwijder ik mijn hele Instagram. Al mijn 5,000 verworven volgers, waar ik zo trots op was, zijn in een keer verleden tijd. Opgelucht haal ik adem. Er is nog geen teken van Prem. Waar blijft hij toch? Ik tik verder naar mijn website en twijfel geen moment. Met een klik verwijder ik alle posts die op de website staan.

Het is gedaan. Nu is het tijd voor “me, myself and I” en hoef ik me niet meer beter voor te doen dan ik ben naar de buitenwereld.

to be continued
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 10-07-20 13:46, in het totaal 2 keer bewerkt