Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Yep, ik doe Pegagus...Zat nog even aan een vliegtuig te denken maar dat vind ik zelf echt niet leuk en Pegagus nog nooit gedaan dus voor mij het uitgelezen moment.
Dat net gezegd hebbende bedenk ik nu nog wel iets heel leuks, misschien maar 2 inleven vandaag.
![]()
Gaaf Ibbel, vogels zijn ook erg leuk om te doen.
Femke_Tweety schreef:Jis_ schreef:Yep, ik doe Pegagus...Zat nog even aan een vliegtuig te denken maar dat vind ik zelf echt niet leuk en Pegagus nog nooit gedaan dus voor mij het uitgelezen moment.
Dat net gezegd hebbende bedenk ik nu nog wel iets heel leuks, misschien maar 2 inleven vandaag.
![]()
Gaaf Ibbel, vogels zijn ook erg leuk om te doen.
Vogels en Pegasus vandaag tot nu toe.
Vliegtuig heb ik ook over gedacht, in combinatie met maandverband met vleugels, red bull en vleugelmoeren. Maar dat had wel een echte chaos tekening geworden![]()
![]()
Écht, af en toe word ik moe van die kop van mij, associaties te óver... En beelddenken.
Meestal is het lollig trouwens, die kop.
Ibbel schreef:Goh, komt opeens een herinnering opborrelen uit het moeras van mijn jeugd. Brugklas middelbare school, lijstje benodigdheden voor tekenles: potloden 2B, B, HB, H, 2H, gum, puntenslijper, vast-nog-veel-meer en 'een vleugel'.
Geen idéé wat een vleugel was (nou ja, dat is niet helemaal waar, ik wist prima wat een vleugel was, daar kwam geluid uit en had 88 toetsen, ivoor en ebbenhout) en als je niet wist dat het het officiele schoollijstje was, zou je snel geneigd zijn te denken dat die 'vleugel' thuishoorde in het rijtje 'aardbeienladdertje', 'vierkante gatenboor', of ' een doosje nagelgaten'.
Maar goed, de plaatselijke kantoorboekhandel wist precies wat het moest zijn, een vleugel dus: een set veren, vastgehouden door een dot was, en bedoeld om houtskool-, potlood- en gumresten van je tekening te vegen. Nóóit geweten dat het bestond, en geen idee waar mijn exemplaar in de loop der tijd verdwenen is. Hij zou best handig zijn, met al dat conté dat ik tegenwoordig gebruik.
Lang verhaal kort: daar doet jouw tekening me dus meteen aan denken
Elanor schreef:Je wordt direct vrolijk van de uitwerkingen van deze dag.Leuk allemaal! Een vreugdevolle jeugdherinnering van mij.
Geen beste foto met het lamplicht, maar vooruit.
[ [url=m/b3ZFCO.jpg]Afbeelding[/url] ]