@Malenka: ahh dankjewel! Ja ik verkoop af en toe wel wat. Ik maak ook wel eens wat tekeningen op opdracht.

@_San87_: wouw wat mooi, het hertje springt helemaal van het papier af. Super knap en ook zo snel gemaakt!
@Esterke: wat een leuke tekening, leuk idee ook!
@Marrie_L: haha een roze evolutie, nou dat zou ook goed kunnen! Die vlag vind ik heel erg mooi, zeker van kleur, die verdient zijn eigen lijstje!
@_roodvos_: dat is het sprookje met de ezel, de hond, de kat en de haan die op elkaar staan. De details van het verhaal weet ik ook niet meer.

Wat een leuke stripjes! Bij deze stripjes ga je ook vanalles zelf bedenken!
@Wendy15: wat een mooie koppies, zeker de 1e spreekt me heel erg aan!
@Fnanne: nog meer van die leuke mini paardjes! Erg mooi getekende handen ook. Maar voor mij is het verhaal van de tekeningen wat donkerder. Het paard onder de wil van de mens, ze zien er zo zieilig uit

@Sjolvir: net een kleurplaat of een 'zoek de 7 verschillen' tekening. En dat bedoel ik natuurlijk positief, veel details en leuke grapjes erin verwerkt. Je 'doodles' zijn ook super!
@Pluizebolpum: hahaha ik mag jouw kat wel, klinkt als een echte kat!

Ooohhhh ik HOUD van staartmeesjes, zo onwijs schattig die vliegende bolletjes met staartjes, word ik altijd blij van, van jouw tekening ook!
En wat een mooi paard, teken je die uit je hoofd?
@Wendy15: dit schaapje heeft al zeker potentie! Ben benieuwd als die af is!
@_roodvos_: haha weer een vervolg op de verhuis serie. Leuke details ook!
Pagina 13
@NESCAFE: al mooie resultaten maak je en ben benieuwd hoe je project verder zal vorderen! Ziet er al top uit!
@Esterke: goed dat je er zo van geniet! We hebben allemaal onze pro's en con's, ik ben bijv weer baggerslecht in natekenen en ik kan alleen maar klein werken.
Zeker de laatste tijd merk ik dat ik niet zo resultaatgericht moet zijn en niet te veel naar anderen moet kijken, ik moet gewoon van het proces leren genieten. Krijg je zo veel meer voor terug.

Ik ben benieuwd naar je pastel paard!
@_Jis: wouwie, ik kan zelf echt niet fatsoenlijk schilderen, respect voor jouw kunsten, ziet er al super uit!
@Pluizebolpum: haha simpel en cute, jij hebt zoveel verschillende stijlen hehh?

@Fnanne: en deze tekening ziet er juist weer veel luchtiger en vrediger uit, meer de samenwerking tussen mens en paard

Wow, dat is een mooi beeld! Erg interessante workshop, misschien moet ik ook ooit zoiets volgen!
Oke oke, ik reageer straks weer verder, ik heb weer zin om te tekenen als ik dit allemaal zie!