Ben benieuwd wat vinden jullie tot nu toe?
Citaat:‘’Kom je binnen? Je visite is er.’’
Ja mijn visite. Ik was namelijk jarig deze week en vandaag komen Oma, Opa en mijn oom, tantes op visite. Gisteren hebben mama en ik al taart gebakken voor iedereen. Het is een superhelden taart geworden. Met een cape!
Als iedereen weer naar huis is komt mama ineens binnen met een hele grote doos. Er zit papier omheen en een hele grote strik!
‘’Mama? Is dat nog voor mij?!’’verbaasd kijk ik naar dat hele grote kdootje.
‘’Ja die is voor jou.’’ Mama heeft een hele grote lach op haar gezicht.
Snel uitpakken! Ik trek de stik los en de doos valt open. In die hele grote doos zit een teddybeer. Nog verbaasder dan ik al was kijk ik mama weer aan.
Mama ziet het en zegt: ‘’Kom je bij me zitten met je beer? Ik heb nog iets belangrijks over hem te vertellen.’’
Met de beer ga ik bij mama zitten. Hij is wel lekker zacht.
‘’Dit is niet zomaar een beer schat. Als jij deze beer meeneemt als je gaat slapen hoef je voor die enge monsters niet meer bang te zijn. Als jij slaapt zal de beer ze namelijk voor je verjagen. Alle monsters in de hoek van je kamer maar ook die enge die onder je bed vandaan komen. Zolang je de beer altijd met je mee neemt naar bed en lief voor hem bent zal hij jou beschermen.’’
Ik kijk de beer onderzoekend aan. Hij ziet er wel wel lief uit! Maar zou ie ook monsters verjagen? Ik hoop het.
‘’Dankjewel mama.’’ Ik kruip nog even dicht tegen mama aan met de beer in mijn armen.