ik zou het vogeltje denk ik rechts boven doen. Daar heeft ie meer ruimte om te vliegen
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-15 09:23
Dat zal lastig gaan..
Nee, hier heeft ie wel meer ruimte, de ruimte naast dombo is toch wel erg klein, mijn oksel zit daar erg dichtbij. Denk dat het leuk is om daar een lief symbooltje o.i.d. te plaatsen, 't is nog even puzzelen!
Wauw, heel gaaf dat je de lijnen al hebt laten zetten! Ben heel benieuwd welke figuren je er nog bij doet, het inkleuren wordt natuurlijk al helemaal spannend
Het paard van Mulan heb ik er idd uitgehaald, dat was te groot en te zwart, haha. Pegasusje van Hercules zit er nog in hoor Danique! Helemaal naast Dombo
Ik heb inmiddels denk ik de symbolen bij elkaar die ik graag erbij zou willen.
De appel van Sneeuwwitje, de klok van Alice In Wonderland, de kleuren van de lucht in Lady And The Tramp, een botje van 101 Dalmatiers (nog even kijken hoe ik die mooi kan verwerken haha), de slurf van het kleine olifantje in Jungle Book (nog even uitvogelen hoe die niet op een andere 'slurf' gaat lijken haha), de veer van Robin Hood, de blauwe waas van de geest uit Aladdin, het vosje uit Frank en Frey, en de kroon uit doornroosje.
TS, ben jij dit of heb ik het mis? Kwam de foto tegen op FB van afgelopen weekend in Bodegraven waar ik ben geweest
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 14-09-15 14:33
Hahaha Ja, dat ben ik!
TessaVB
Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-15 08:03
Inmiddels ligt het alweer een tijdje stil, maar gisteren ben ik voor de 2e sessie geweest. Beetje crappy foto's, het folie mocht er pas af toen het donker was, dus zal hopelijk vandaag betere foto's maken!