Tjonge, wil ik EINDELIJK met die mooie bruine wol aan de gang, heb ik geen geschikt patroon
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben benieuwd wat het gaat worden.
. Zal vandaag ook weinig van breien komen want werd om 740 gebeld of ik wilde werken ivm zieken. En met deze
is dat een feestje!
. Moet zo alleen even mijn gevoerde regenbroek zoeken; wil niet wéér zo koud worden als afgelopen donderdag! Of dan toch maar een legging gaan breien
. Heb net mijn sokkenwol bij elkaar gezocht. Maar twijfel toch ernstig of ik niet serieus (!) een broek ga breien. Vandaag ook weer zó koud geworden.... Bovenlijf én voeten warm dankzij zelfgebreide trui en sokken maar mijn bovenbenen worden door en door koud. Misschien dus een kniebroek????? Die legging van Drops is gebreid met Alpaca en sokkenwol. Alpaca heb ik genoeg van in huis maar ik heb niet voldoende sokkenwol in 1 kleur. En om nou zo'n broek in meerdere kleuren te breien

. Schiet ook niet op dus. Morgen ga ik een skibroek passen. En kijken voor een leuk sokkenpatroon. Heb op Ravelry schitterende kousen gezien maar zijn flink bewerkelijk. Moet ook kijken of ik voldoende heb van 1 kleur voor kousen. Sokken zeker dus ik kan iig weer een breiwerkje opzetten.
. Haken zou idd makkelijker zijn!

ShadowFax schreef:Ik ben benieuwd naar je creaties patpen
Wordt een beetje moedeloos van mn werk. Ben nogsteeds bezig met mn col op rondbreinaald 4 en ik brei zo verrotte strak dat het eindeloos veel tijd kost, pfff.
Weten jullie of bij zeeman ze ook grotere maten rondbreinaalden verkopen? Die waren er toen nl niet. En waar kopen jullie 'wol' die geschikt is voor naalden boven naald 5?
.
. Wil nog korte sokken hebben voor het voorjaar/zomer. Nu draag ik hoge wandelschoenen maar tzt ga ik lage schoenen kopen. En onder een 3/4 of korte broek wil ik geen normale lengte sokken dragen
. 
(binnekort foto) erg veel complimentjes over gehad dus als je je nog eens verveelt... :p
Heb echt zin om er veel te maken
gewoon met een simpele steek of iets dergelijks. Puur alleen om het rondbreien te oefenen en de patroontjes enzo voor mijn uiteindelijke ijslandse trui
dus benieuwd wat het wordt
. Jaren geleden meegedaan aan een project waarbij je iedere maand een knot sokkenwol toegestuurd kreeg. Beetje gemêleerde draad dus ik ga zo mijn nieuwe sokken opzetten.
Maar dan ben je wel meteen wat duurder uit. Wel meteen compleet trouwens.

) en dan naaien maar.
staan om te breien. Nu ik zo ongeveer alle sokkenwol wel een beetje bij elkaar heb, weet ik ook zeker dat mijn volgende projecten sokken zullen zijn.
. Het andere paar zijn traditionele wandelsokken met kabels.
Btw patpen, heb jij een Ravelry account?