Het is inderdaad enorm snel! Bijvoorbeeld de rok van de jurk op de vorige pagina... die moest ik altijd eerst knippen, dan naaien, en dan nog een keer naaien om af te werken. Nu kan ik gewoon slordig knippen en doet de lockmachine de rest, en hij naait ook qua tempo veel sneller dan mijn naaimachine.
Heb beloofd foto's te maken van mijn bokkussenhoes: Hoes vloekt wat bij sulky, maar die stof had ik even bij de hand. Misschien haal ik een stuk skai van de markt; weet nog niet.
Rinske
Geplaatst: 10-01-13 13:27
Tof! Die foto is van google, om kamsnaps te laten zien, haha. Ik zal dadelijk ff een foto plaatsen van het broekje dat ik heb gemaakt.
Sandrina
Geplaatst: 10-01-13 14:32
[quote="Rinske"]Tof! Die foto is van google, om kamsnaps te laten zien, haha. Ik zal dadelijk ff een foto plaatsen van het broekje dat ik heb gemaakt.[/quote]
Mooi hoor! Handig ook, zo digitaal, dan kun je echt zien of je instellingen goed zijn zonder eerst te hoeven proefnaaien
Rinske
Geplaatst: 11-01-13 21:18
Je kunt het alfabet er mee naaien en zelfs steken ontwerpen ! Er zit een kniehevel bij, zodat je met je knie kunt naaien ipv je voet, ook heeft ie een automatische knop. En hij knipt de draad zelf af.
En hij kan ook goed zware stoffen als jeans.
Dit naait wel anders dan een goedkoop ding ja, mag ook wel voor die prijs .
Laatst bijgewerkt door Rinske op 11-01-13 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Sandrina
Geplaatst: 11-01-13 21:19
Rinske schreef:
Je kunt het alfabet er mee naaien en zelfs steken ontwerpen ! Er zit een kniehevel bij, zodat je met je knie kunt naaien ipv je voet, ook heeft ie een automatische knop. En hij knipt de draad zelf af.
Ik ben bezig met een jumpsuit voor Lizzy, alleen heb ik de kraag er net iets te rekkend opgezet, dat is wel jammer . Les voor de volgende keer . Naaimachine werkt fantastisch trouwens !
Kaplaars
Geplaatst: 21-01-13 16:47
Mijn blouse!
Link naar het patroon, deze stond in de Burda. Ik weet alleen niet meer welk nummer.