haha ik heb dat ook gedaan. Ik ben begnnen met een pakketje van 1 euro van de action. Maar denk er wel aan dat een pakket met betere garen ook fijner werkt.
hee mensen. Sorry,, ik ben nog steeds niet verder... Heb het ontzettend druk met school op het moment, en dan kan ik niet de tijd vinden om even rustig te gaan zitten borduren. Ik heb mijn moeder beloofd om er binnenkort weer even voor te gaan zitten dus dan komt er wel weer een update!
Ik ben vroeger ook begonnen met zo'n goedkoop pakketje. Moet zeggen dat het me toen niks leek, omdat het garen iedere keer helemaal ontrafelde. Toen kreeg ik een van betere kwaliteit en vond ik het wel leuk. Dus mocht dat gebeuren, dan ligt het aan de kwaliteit
hahah vind het opzich wel leuk maar ben alweer gestopt vind het verschrikkelijk lelijk maar had al in me achterhoofd dat het ook maar erg goedkoop is dus ga denk ik gelijk voor het paardenhoofd op foto.....
tja, het is niet zo veel.... maar het gaat echt heel erg langzaam. Al helemaal met al die halve kruisjes enzo. Hij komt echt helemaal niet meer overeen met het patroon ik vind hem alleen zo wit lijken.... misschien dat daar later nog verandering in komt.