Om een ideetje te geven hoe de voorkant was

Ik ben begonnen bij de poes, die heb ik volgens de inkleur methode gedaan maar die vond ik zo lelijk (en zo niet lijken op de voorkant) dat ik de rest naar eigen inzicht heb gedaan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiEsJuHhxX schreef:hmm ik heb een andere aanpak eventjes gebruikt.. nummer 14 heb ik hoop ik nu helemaal klaar zo niet weet ik niet wat ik moet doen want ik heb geen druppel nummer 14 meer.. laatste stukjes heb ik al mengend gedaan.. nummer 15 is ook niet overdreven veel dus die morge meteen al vooraf gelijk wat water doorheen doen want bij 14 hielp dat niet meer..
Focussed schreef:![]()
Even een vraagje voor alle schilders hier!! Hoe schilderen jullie! Houden jullie je heel netjes aan de lijntjes en vakjes?
Ik heb jaren zelf geschilderd en ben dus heel er gewend aan mengen etc. Bij mijn schilderen op nummer die ik laatst heb gemaakt doe ik dus heel veel maar eigen inzicht. Ik hou me wel een beetje aan de hokjes maar laat de kleuren in elkaar overlopen bijv of ik meng de kleuren tot ik ze zelf mooi vindt (of maak van het paard een palomino ipv schimmel)
Maar dit wordt mis alleen mooi bij die goedkope kinder dingen? Heb nu een van Schippers besteld en ben bang m te verpesten
JorisDy schreef:Wat leuk dit! Vroeger ook veel gedaan. Denk dat ik er ook eentje ga aanschaffen. Welk merk is het beste en het fijnst? Schipper?
Hou wel van priegelwerkjes