XxLiEsJuHhxX schreef:hmm ik heb een andere aanpak eventjes gebruikt.. nummer 14 heb ik hoop ik nu helemaal klaar zo niet weet ik niet wat ik moet doen want ik heb geen druppel nummer 14 meer.. laatste stukjes heb ik al mengend gedaan.. nummer 15 is ook niet overdreven veel dus die morge meteen al vooraf gelijk wat water doorheen doen want bij 14 hielp dat niet meer..

Nieuwe verf bestellen? Als je er een klacht van maakt (ergens is te weinig verf een klacht natuurlijk), dan krijg je het gratis.
Anders kost het iets van 2 of 3 euro ofzo. Dat zou ik er op zich ook nog wel voor over hebben.
Focussed schreef:
Even een vraagje voor alle schilders hier!! Hoe schilderen jullie! Houden jullie je heel netjes aan de lijntjes en vakjes?
Ik heb jaren zelf geschilderd en ben dus heel er gewend aan mengen etc. Bij mijn schilderen op nummer die ik laatst heb gemaakt doe ik dus heel veel maar eigen inzicht. Ik hou me wel een beetje aan de hokjes maar laat de kleuren in elkaar overlopen bijv of ik meng de kleuren tot ik ze zelf mooi vindt (of maak van het paard een palomino ipv schimmel

)
Maar dit wordt mis alleen mooi bij die goedkope kinder dingen? Heb nu een van Schippers besteld en ben bang m te verpesten

Ik blijf netjes binnen de lijntjes en vakjes. Ik kan niet schilderen, dus ik waag me daar niet aan 
Als je zelf gaat mengen enzo, dan zal je wel minder het schilderen-op-nummer-hokjes idee krijgen, want dat zie je van dichtbij wel.
Ziet er trouwens wel grappig uit, wat je bij dat kinderding gedaan hebt 
JorisDy schreef:Wat leuk dit! Vroeger ook veel gedaan. Denk dat ik er ook eentje ga aanschaffen. Welk merk is het beste en het fijnst? Schipper?
Hou wel van priegelwerkjes
Schipper vind ik tot nu toe de mooiste resultaten geven 
Olifantenupdate:

Deze klopt qua kleur aardig met hoe ie in het echt is