idd een redelijk lang armbandje, in mijn boekje stond 100cm touw je zou het niet zeggen, maar er is niet veel overschot voor rond iemand z'n pols bedankt! behalve een paar bobbels aan de rand ben ik er toch stiekem fier op
Ik pak de touwen meestal ook zo rond de meter, en dan stop ik wanneer het bandje om mijn pols past. Alleen als ik er een naam in zet, dan heb ik echt heeeeeeel veel touw van de achtergrondkleur
net een bandje gevonden die ikooit een x heb gemaakt. heb alleen geen flauw idee wat voor het is. Iemand die het wel weet? het is met 4 touwtjes gedaan.
Ik heb alleen eens met scoubidou gefrutseld maar nooit geknoopt met armbandjes nee Ik had het begin even anders moeten knopen dan was ie sneller egaal gegaan denk ik!
Hey Macrame'ers Bij de Wibra zijn ALLE wolletjes 25% afgeprijsd... ik heb er net echt hele leuke kleurtjes gehaald, rose, grijs, lila, zwart , turquase en een iets donkerdere roze... en dit is een katoen draad! Die pluist dus minder dan gewone wolletjes!
Ik ga zo even langs de wibra. Ben nog niet begonnen maar ga wel even kijken wat er allemaal is Misschien is er ook nog wel breigaren voor mij in de aanbieding!
Jojoju
Geplaatst: 19-07-11 13:53
fantastique... dat denk ik wel, alles waar je mee kan breien en knopen is in de aanbieding! Denk dat je vast wel wat leuks zal vinden! Enne... wel je mooie creaties showen he