Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breakthelaw schreef:gaos spel je : chaos (2e alinea, 3e regel)
En hard op moet aan elkaar (hardop) (4e alinea, 2e regel)
Snackie schreef:Ah nog een mooie droom van Alec
En gaat ze nog terug naar haar luxe leventje wat ze in het begin had?
wiske23 schreef:He heerlijk gelezen je slurpt me meeeeeeeeeeeeeeee in je verhaal, diepe zucht.
Typhoon schreef:Mééééééér
xSiep schreef:Denk dat je wel een naam moet kiezen die in die tijd ook voorkwam. Ik vind Aiden wel mooi
xSiep schreef:Oh echt?Ik denk bij Ducan eerder aan een moderne Americaan
Ik heb niks gezegd dan
Citaat:Macbeth is Shakespeares kortste en bloederigste tragedie. Hij vertelt hierin het verhaal van de moedige Schotse generaal Macbeth die van drie heksen de voorspelling te horen krijgt dat hij op een dag koning van Schotland zal worden. Verteerd door ambitieuze gedachten en aangezet door zijn vrouw doodt Macbeth koning Duncan en neemt bezit van de troon. Hij wordt een tirannieke heerser, overmand door angst en schuldgevoel en is verplicht om zelfs nog meer te doden om zichzelf te beschermen tegen ontmaskering. Het bloedbad leidt Macbeth en zijn meedogenloze vrouw naar krankzinnigheid en dood.
Barbie_Blue schreef:Ik ben met MacBeth bezig... haha
Gebruik je die foto voor de cover?![]()
![]()
Wie want moooor!
Snackie schreef:Als je het naar de uitgever brengt, dan moet je het hier wel laten wissen
wiske23 schreef:Mooie toekomst plannen heb je gemaakt, hierbij wil ik jou heel veel succes en geluk wensen, ik vind jou geweldig zeg dat maar tegen je toekomstige uitgever.
Barbie_Blue schreef:Veel succes!
Enne, ik wil hem anders wel via de mail verder lezen
TheHorseInn schreef:En ik bied me ook aan om evt. verder te lezen haha!
Ik hoop voor je dat het lukt!!