hij vangt inderdaad daardoor wel al dazen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sheela schreef:... Maar wij vroegen ons af hoe paarden reageren op dat enge ding? En als ze er aan gewend zijn, gaan ze dan lopen klieren met die bal of valt dat mee?
 .
 . :
 :

. Daarom heb ik stukken aan elkaar genaaid en het overige gaas weggeknipt (rotkarwei, niet aan te raden
 . Daarom heb ik stukken aan elkaar genaaid en het overige gaas weggeknipt (rotkarwei, niet aan te raden  !).
 !).
 !!
 !!
 !
 !
 .
 . !!
 !!                                                         

!
 !poes schreef:Zijn er mensen met goede ideeën voor de ophangconstructie? Ik heb geen bomen ter beschikking...
 ), maar dat lukt niet: de horizontale steel kiepte steeds weer naar beneden
 ), maar dat lukt niet: de horizontale steel kiepte steeds weer naar beneden  .
 . , heb ik het opgegeven en de stelen mee naar huis genomen, zodat ik er met de boormaschine een paar schroeven in kon boren.
 , heb ik het opgegeven en de stelen mee naar huis genomen, zodat ik er met de boormaschine een paar schroeven in kon boren. en ik heb de stelen met strotouwen aan de paal vast gezet, waarbij de onderkant van de vertikale steel dus steunt op de clip die aan de paal geschroefd was (snappen jullie het nog
 en ik heb de stelen met strotouwen aan de paal vast gezet, waarbij de onderkant van de vertikale steel dus steunt op de clip die aan de paal geschroefd was (snappen jullie het nog  ?!!).
 ?!!). !
 ! van mijn ophangconstructie maken.
  van mijn ophangconstructie maken.                                                         

rowo schreef:Nou mijn pa heeft besloten dat ie geen tijd heeft om er 1 te maken en dus kopen we er vast 1. In mijn vakantie wil ik er nog 2 bij maken. Wij nemen deze :
http://www.ongediertebestrijdingswinkel ... s&prod=259