Leuk bedacht zo, met die schubben erbij!
Dammie schreef:@Siggislief, tijd voor een bokt-mee-kleur-meeting?
Haha ja gezellig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennadev schreef:Geen kleurplaat, maar zelf getekende lijnen ingekleurd vandaag. Ook nog geen update op de visjes(sorry), wel getekend is dit nieuwe getekend met mijn nieuwe aquarel potloden. Ik ben tevreden over de kwaliteit van de potloden, niet die van de foto. De foto is echt bagger kwaliteit door de herupload
[ [url=m/HE9kvk.jpg]Afbeelding[/url] ]
LisetteO, mooie plaat hoor!
Ook die van Dandy en Steeph vind ik mooi
karuna schreef:Vrolijke en mooie kleurplaten weer. Wat een werk die grote dingen, ik houd er wel van mar heb de plek niet helaas ervoor.
Ik heb omdat ik door gips bij iemand gestrand ben mezelf getracteerd op een boek en een setje kleine potloden, ik mis mijn mega bruynzeel doos wel en met de half gare droge stiften kleurde het niet echt lekker. We hadden toch een kadootje nodig voor de zus waar ik nu zit. Zij is begonnen met kleuren maar moet het doen met gekopieerde tekeningen en afgeragde potloden van een ander omdat ze niet zelfstandig woont. Ze had al eens van mij een paar boeken gekregen die ik dubbel had met eenvoudige platen. Nu gaat ze verhuizen vrijdag dus ook tijd voor een nieuw boek en een mooie doos potloden (waar ik zwaar jaloers op ben maar ze hadden er nog maar een van helaas, anders had ik die ook voor mezelf gekocht. Bruynzeel met ook metallic potloden) en een mooi mandela boek meet gedetaileerde fijne tekeningen.
Boek wat ik zelf gekocht had was ik al tijdje naar aan het neuzen. En een beperkt setje stabilo potloden.
[ [url=m/fPbegD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paar platen
[ [url=m/wjT33m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SuwpYE.jpg]Afbeelding[/url] ]