Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juliaka schreef:Hoii ik ben nieuw! Ik "teken" vooral met aquarelpotloden wat een aardige uitdaging geeft. Heb laatst een poging gedaan om "het Afghaanse meisje" na te maken. Ik was er erg blij mee totdat het fout ging met het gezicht. Ik kreeg er geen mooie diepte in en de mond is net wat verschoven.. Ook zijn de kleuren net iets anders door mijn mobiel(feller rood en het groen is juist minder fel...). Geen idee of het geld waard is. Wat vinden jullie ervan?
De taxatie van de laatste drie:
KittyDylan: Ik vind de hals erg mooi, het hoofd ook alleen vind ik de ogen iets te klein en ze hadden wat sprekender gemogen, 5 euro
Aniek22: vind het hoofd erg mooi, snap niet wat die ovaal om zijn nek doet? dat voegt niet zoveel toe. 5 euro
binky: Wat een leuke hond! Vooral dat scheve oortje, had wel wat meer kleurvariatie in gemogen. 20 euro
Mijn creatie:
[ [url=m/5WHnWW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anniek22 schreef:juliaka schreef:Hoii ik ben nieuw! Ik "teken" vooral met aquarelpotloden wat een aardige uitdaging geeft. Heb laatst een poging gedaan om "het Afghaanse meisje" na te maken. Ik was er erg blij mee totdat het fout ging met het gezicht. Ik kreeg er geen mooie diepte in en de mond is net wat verschoven.. Ook zijn de kleuren net iets anders door mijn mobiel(feller rood en het groen is juist minder fel...). Geen idee of het geld waard is. Wat vinden jullie ervan?
KittyDylan: Ik vind de hals erg mooi, het hoofd ook alleen vind ik de ogen iets te klein en ze hadden wat sprekender gemogen, 5 euro
Aniek22: vind het hoofd erg mooi, snap niet wat die ovaal om zijn nek doet? dat voegt niet zoveel toe. 5 euro
binky: Wat een leuke hond! Vooral dat scheve oortje, had wel wat meer kleurvariatie in gemogen. 20 euro
Mijn creatie:
Wat bedoel je met "die ovaal om z'n nek?"
Ik vind je tekening leuk alleen niet heel speciaal. Goed dooroefenen dan kom je er vastik heb er nu nog niks voor over sorry. Goed oefenen ook met diepte van het laken en de huid ook al is het moeilijk
juliaka schreef:Hoii ik ben nieuw! Ik "teken" vooral met aquarelpotloden wat een aardige uitdaging geeft. Heb laatst een poging gedaan om "het Afghaanse meisje" na te maken. Ik was er erg blij mee totdat het fout ging met het gezicht. Ik kreeg er geen mooie diepte in en de mond is net wat verschoven.. Ook zijn de kleuren net iets anders door mijn mobiel(feller rood en het groen is juist minder fel...). Geen idee of het geld waard is. Wat vinden jullie ervan?
Mijn creatie:
binky schreef:Ik vind de ogen van je Afghanistan meisje goed gelukt de blik die ze had is er in aanwezig de neus daar in tegen te recht maar zeker geen verkeerd portret, 10 euro?
[ [url=m/h3zNtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn laatste tekening een babygorilla op A3 tekenpapier met een 1B potlood.