Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yaralisa schreef:Jammer Lisette! Snap dat je ervan baalt.
Maar verder is hij wel ontzettend gaaf geworden zeg! Het lijkt zo een pagina uit een encyclopedie
Jindai schreef:Wat ontzettend gaaf Lisette, al die vlinders!Was een stukje uitgummen, om er daarna met licht oranje overheen te gaan, geen optie? Of had je dat al geprobeerd?
Soms wil stift ook nog weleens helpen bij potloodtekeningen, maar dat moet je dan wel heel voorzichtig aanbrengen. Ik vind het hoe dan ook een stel hele mooie vlinders!
Tessa_1 schreef:Lisette, Jindai heeft de Derwent Inktense gebruikt en dat zijn potloden waar je na het kleuren water kan gebruiken waardoor het een soort inkt wordt
Fennadev schreef:Wauw, die vlinders zijn mooi
Lisette0 schreef:Yaralisa schreef:Jammer Lisette! Snap dat je ervan baalt.
Maar verder is hij wel ontzettend gaaf geworden zeg! Het lijkt zo een pagina uit een encyclopedie
Dank je. Het is ook een soort encyclopedie, alleen moet je hem nog zelf inkleuren, haha. Er staan heel veel soorten beesten in.
En veel plezier met je nieuwe stabilo's alvast.Jindai schreef:Wat ontzettend gaaf Lisette, al die vlinders!Was een stukje uitgummen, om er daarna met licht oranje overheen te gaan, geen optie? Of had je dat al geprobeerd?
Soms wil stift ook nog weleens helpen bij potloodtekeningen, maar dat moet je dan wel heel voorzichtig aanbrengen. Ik vind het hoe dan ook een stel hele mooie vlinders!
Merci! Voor de rest vind ik hem ook best geslaagd.
Het donkerbruine is een marker, dat gumt errug lastig.
Tegen de tijd dat ik doorhad wat ik deed was het uiteraard al te laat (hele linker vleugel). Helaas pindakaas dus.
Tessa_1 schreef:Lisette, Jindai heeft de Derwent Inktense gebruikt en dat zijn potloden waar je na het kleuren water kan gebruiken waardoor het een soort inkt wordt
Oh ja, dat wist ik eigenlijk best wel. Het is al laat...
Filmpje is wel heel gaaf!Fennadev schreef:Wauw, die vlinders zijn mooi
Thanks