JoJoPonylove schreef:Thanks
Vind het zelf ook wel heel leuk om te doen hoor.
Ik gebruik het garen Stone Washed van Scheepjes:
[ [url=m/yVSVqM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry voor de grote foto.
Die garen geven een gaaf effect. Die ga ik onthouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:LinSa schreef:Ik aas al heel lang op de Stone Washed, maar ben steeds te gierig om het te bestellen![]()
Wil eerst een patroon vinden wat ik wil maken voordat ik het bestel.
Heb ik ook! 3.50 voor een bol, en er zit geloof ik maar 50 gram op, toch?
Kiimm_ schreef:Heb je een foto of iets van het patroon hoe die uiteindelijk moet worden? Ik ben nieuwsgierig
_Noah_ schreef:Ben ook met een nieuwe uitdaging begonnen een babydeken ben benieuwd of ik hem af krijg voir ukje zich aandientmanlief zij al jij zit dagen te haken met dooien vingers
![]()
http://www.lienweb.be/2012/06/24/dag-12 ... s-voor-sam
[ [url=m/0p4T5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Begin is er
_Noah_ schreef:Kiimm_ schreef:Heb je een foto of iets van het patroon hoe die uiteindelijk moet worden? Ik ben nieuwsgierig_Noah_ schreef:Ben ook met een nieuwe uitdaging begonnen een babydeken ben benieuwd of ik hem af krijg voir ukje zich aandientmanlief zij al jij zit dagen te haken met dooien vingers
![]()
http://www.lienweb.be/2012/06/24/dag-12 ... s-voor-sam
[ [url=m/0p4T5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Begin is er
benangelique schreef:Ik ben nog aan het modderen met mijn proeflapje. Ga vandaag kijken of ik lossen en vasten in elkaar kan maken. Ik gebruik trouwens de garen van stylecraft (100 gram) in wit, zilvergrijs en grijs
BloemBloem schreef:Ik maak overigens vaak toedekkertjes zoals ik ze zelf noem
Groot genoeg voor maxicosi, wiegje of kinderwagen.
Vaak maak ik een mooie steek tot een zekere grootte en dan ga ik het mooi afwerken met stokjes of halve stokjes en een mooie rand
BloemBloem schreef:Dat zou voor mij nu een dure hobby worden aangezien ik er ongeveer 150 gr in 1.5 dag door heen werk. Zou een dure revalidatie worden hahaha!
Dekentje gaat lekker!
[ [url=m/IlouLU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk project heb je opgezet, jammer dat ik het maken van grannys haat
BloemBloem schreef:Meloen, ik wist niet eens dat die techniek bestond hahaha! Ik haak dua gewoon oldskoolmet lossen en begin daarna aan toer 1. Ga me er wel in verdiepen, heb ook een bloedhekel om in die losse in te steken.
Kijk, hier zie je de grote van het toedekkertje, mooie steek he
[ [url=m/LE5HvI.jpg]Afbeelding[/url] ]
BloemBloem schreef:Dat zou voor mij nu een dure hobby worden aangezien ik er ongeveer 150 gr in 1.5 dag door heen werk. Zou een dure revalidatie worden hahaha!
Dekentje gaat lekker!
[ [url=m/IlouLU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk project heb je opgezet, jammer dat ik het maken van grannys haat