Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik kom hier even binnen vallen. Ik zou heel graag eindelijks eens orde in de chaos in mijn hoofd krijgen en tegelijkertijd mijn huishouden plannen. Een bullet journal lijkt mij dus de oplossing. Nu vroeg ik mij af waar jullie voor kiezen? Een schrift? Een leeg boek? Harde kaft, zachte kaft? Met blaadjes die je er uit kunt halen en kunt versteken in jou map etc. Ik heb onwijs schrik dat ik in het begin zaken/pagina’s ga vergeten maken en ik het overzicht dan helemaal kwijt ben omdat het weer een rommeltje wordt.
Maar hij is af. Voor deze week dan toch
Niet alles staat op foto ivm persoonlijke info zoals de maandagenda, to do list etc. Op de to do list staat er bijna 20 dingen
Dingen die in mijn hoofd rond gingen, die ik constant moest onthouden, buiten de dagelijkse zaken etc. Hoop dat dit echt de oplossing is voor mij.
Ook nog wat foutjes. Zo staat de jaarlijkse to do list ergens tussen de september lijsten en komen de week en maandlijst voor de daglijsten etc
Nog eventjes mijn weg vinden dus.

. Goed begin hoor, ik hoop dat je lekker veel kan afvinken en nieuwe leuke dingen op kan schrijven. 

magda_90 schreef:Ten tijden dat ik nog naar school ging wel, ik heb complete salarissen daar achter gelaten aan kleding, huishouden, decoratie etc.
Bij de Action moet je geluk hebben inderdaad, hier zijn er tot nu toe alleen op alcohol basis en die drukken door.
In Leeuwarden zit helaas geen Pipoos.
Hierna wordt pas weer nieuw gekocht indien iets op is.