Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isapaardje schreef:Wat een leuk topic en wat komen er mooie tekeningen voorbij.
Heb vroeger veel (voor mezelf) getekend, en het onlangs weer opgepakt.
Voor nu teken ik vooral vanaf eigen foto, en voor eigen cadeautjes, maar wellicht wil ik in de toekomst toch opdrachten aannemen.
Maar geen idee wat het eigenlijk waard is, dus hierbij mijn post.
Canson tekenblok, papier, formaat A4, Bruynzeel potloden
[ Afbeelding ]
Isapaardje schreef:Ik dacht dat dat niet perse hoefde (openingspost). Anders had ik hier niet geplaatst, want heb echt geen idee wat tekeningen waard zijn, dus als ik wat 'roep', dan roep ik ook maar wat
En dat geeft voor de makers ook geen goede referentie dan.
De tekeningen van horsenart95 en bokworst vind ik erg mooi en zou ik zeker zelf ook voor willen betalen, vooral die op suedepapier.
Isapaardje schreef:Wat een leuk topic en wat komen er mooie tekeningen voorbij.
Heb vroeger veel (voor mezelf) getekend, en het onlangs weer opgepakt.
Voor nu teken ik vooral vanaf eigen foto, en voor eigen cadeautjes, maar wellicht wil ik in de toekomst toch opdrachten aannemen.
Maar geen idee wat het eigenlijk waard is, dus hierbij mijn post.
Canson tekenblok, papier, formaat A4, Bruynzeel potloden
[ Afbeelding ]
Aartje schreef:Pag.124
@yvanna: Wat een mooie dynamisch werkje! Ik zou er 75,- aan besteden. Ergens had het paard er voor mij nog iets meer uit mogen springen, door een groter contrast te maken. Maar dat moet je zeker niet als kritiekpuntje zien, maar als mijn persoonlijke smaak. Vind het een gave plaat en zou m zo op hangen.
@amy495: Leuk, grappig, lief.. Ik zou er alleen niet zo veel aan uitgeven. 15,- voor het idee..
@Cocodox: Wat is het formaat van de tekening? Ik zou er tussen de 40 en 80 euro voor geven afhankelijk van het formaat..
@Lunameyza: Gaaf, leuk werk, mooie contrasten, neigt meer naar fantasy. Niet mijn persoonlijke smaak, maar wel knap werk. 40,- 45,- en de paarden 30,-
@HorseyDude: Grappig, maar ik vind het geheel niet echt compleet ogen.. Maar qua tekenwerk ben je volgens mij zeker op de goede weg! 10,-
@_baxter_: Heeel mooi. Maar gzien de witruimte die over is, taxeer ik m toch op A4 formaat en dan zou ik rond de 35,- zitten
@Tyrcanol: Leuke tekening, 30,-
pag.125
@Horsenart95: wouw, kijk dit is het serieuzere werk.Hond en kat. Mis alleen een beetje meer geheel in de tekening. Had zelf een andere compositie gekozen denk ik.. 60,- (ivm formaat)
@Nayomie: Mooi en al erg realistisch. Voor digiarts zou ik zelf wat minder uitgeven. (persoonlijk) Vind dit wel 40 euro waard.
@Anniek22: Ik denk dat ik heel erg met je eigen prijzen mee zou gaan. Misschien nog wel iets hoger zelfs!
@fair: Leuke tekening, mag nog wel wat realistischer 30,-
@Horsenart95: aah wat een mooi stokstaartje! 45,-
@LeoniL: Mooi speels werk. Denk dat ik er 50/60 euro voor zou geven
@Sunny44: Leuk en grappig. Neigt eerder naar strip dan realistisch. 30,-
@Lunameyza: Deze vind ik al mooier. 45,-
Pag.126
@MartyMcfly: Leuk, strak en knap gedaan. Ben zelf niet goed in personen. 50.-
@Amy495: Zachte tekening. Mag echt nog wat meer contrast in. 25,-
@Art_Ificious: Ik vind je werk wel wat hebben. 30,-
@Yvana: Arabier is leuk. 40,- de autobus minder, maar wel knap gedaan. 20,-
@Amy495: Dit vind ik dan weer niet zo;n sterke tekening. Wel leuk en de verhoudingen kloppen aardig.. 10,-
@_bokworst: Cool. Zou het alleen zelf niet kopen, maar uhm lastige deze.. 40 euro...?
De volgende pagina's zal ik de volgende keer taxeren. Moet zo de deur uit, dus rond het even af.
Dit is mijn laatste werk. (Let wel, de kat mist een oog dus het kan wat gek over komen)
(tussen A4 en A3 in)
[ [url=m/dZyNjs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shettepret schreef:Isapaardje: leuke tekening, zou ik zo €20,- voor geven!
Aartje: wauw!! Heel gave tekening en ook erg leuk neergezet! Techniek, kleuren, pose.. €65,-
Horsenart: super mooi!! €70,- / €100,-
Stefieke: nu €50,-. Ik stoor me niet aan de ogen.. Snap wel wat mijn voorgangers bedoelen maar wellicht zijn de oogjes van je hondje nu eenmaal zo.
Het enige wat mij 'stoort' (als je het al zo kan noemen) is hoe je de tekening gecentreerd hebt. Als je de witte lijn ook onderaan de tekening had zitten (afbeelding dus meer in het midden) had het een mooier effect gegeven denk ik.
Zou er dan €65.- voor gegeven hebben.
Weet niet of je express gekozen hebt voor deze opstelling? Kan ook natuurlijk.
Stefieke1997 schreef:Yvanna : 20€
Isapaardje : 10€ ik vind het mooi maar wat ruw uitgewerkt.
Aartje : 50€ Zeer mooi!
Horsenart : 100€ Prachtig! Zeer mooi uitgewerkt
Hier mijn eigen lieve meisje bizoe.
A4 (grafiet)
[ [url=m/lpNIPc.jpg]Afbeelding[/url] ]