Wat een leuke cadeaus! Fijne vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Napie schreef:Wat is iedereen supercreatief zo met de feestdagen. Ik zie veel vogeltjes voorbij komen. Heel mooi. Kerkuil is heel stoer.
De foto’s uit de vogelhut zijn ook mooi. Dan heb je echt een origineel als je die tekent.
Eigen kat tekenen is zo fijn maar ook zo moeilijk. Het karakter er goed in krijgen zoals alleen jij dat ken. Mijn kat werd ook ook gek van als ik haar weer even diep in de ogen keek om haar streepjes te bestuderen.
Ik zag de Derwent set voorbij komen. Ik heb deze voor mijn verjaardag gevraagd. Waarschijnlijk komt hij 1 deze dagen binnen. Ik bengel benieuwd. Ondertussen heel wat materialen verzameld. 9 maanden geleden wist ik niet eens wat pastel was en had ik nog nooit met kleur gewerkt.
Op dit moment bezig met het tekenen van de kat van mijn broer. Ze verwacht in februari een nestje dus dit is mijn vroege kraamkado. Het is een verrassing dus het lastige is dat ik met wat slechte referentiefoto’s moet werken en niet kan navragen hoe het kleurtje daadwerkelijk is. Ik hoop hem dit jaar nog af te hebben.
[ [url=m/zd78j5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CPVopC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor iedereen een heel gelukkig en creatief 2021.
Selina schreef:Jis: Die mot, staart je echt eng aanIk krijg er de kriebels van en dan doe je het goed haha want ik houd niet van insecten dus hij lijkt