Ja skessa ik heb hem ook van jouw afgepikt

Die vlag, heb ik zelfs uit de hand gemaakt! Steentje voor steentje naast elkaar/ onder elkaar leggen heel strak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noorhermans1 schreef:ah wat zonde! mag ik vragen welke site je hebt bestelt?
ik heb pas weer een fleece deken gepimpt! maar ik heb geen foto mogen/kunnen maken omdat het een cadotje is en zo volgensmij ook op bokt zit
wups81 schreef:neeeeee das om de pakketkosten gratis te hebben hihi brievenbus post kun je altijd gratis kiezen (binnen nederland)
Brievenbuspost binnen nederland is een service die wij erbij aan bieden.
Voor pakket post springt die idd bij 250 euro of meer op gratis maar ook voor belgië en alle landen erbuiten springt die dan op gratis boven de 250 euro.
wups81 schreef:Via pb krijgen wij hier ook veel kleine orders binnen dan hanteren wij wel de werkelijke verzendkosten.
Wij vragen wel een minimale orderwaarde van 9,95 via de website
en waarom vraagt u zich dan zeker af,
Reken even mee ideal kosten 99 cent per transactie, enveloppen om te verzenden , postzegels gemiddeld 3 stuks a 60 cent, benzine kosten om orders weg te brengen, 21% van orderwaarde naar belasting. Dit zijn allemaal kosten die wij als service bieden en niet aan de klant doorberekenen.
Neem nu de strijkfolie wij kunnen 5 meter verzenden via brievenbuspost bij een ander krijgt u dit in velletjes aangeboden waardoor u veeel meer afvalstukjes folie overhoudthet maakt het gewicht natuurlijk wel veel zwaarder 5 meter folie maar ja aan 5 meter heeft een klant veel meer dan aan 15 vellen (15 vellen krijg je daartegen weer niet in envelopje)
en nu ben ik weer heel benieuwd naar jullie creaties