Ahh hij is super tof geworden zeg!! En je bent echt snel gegaan!
Heb je al een volgend project of nog niet?
Grainey
Geplaatst: 01-04-17 18:33
Echt heel gaaf! Ik heb zelf ook maar een besteld op Aliexpress, eerst even afgewacht hoe die van jou ging en beviel en nu zelf ook maar proberen
sabine1979
Geplaatst: 02-04-17 03:26
Grainey schreef:
Echt heel gaaf! Ik heb zelf ook maar een besteld op Aliexpress, eerst even afgewacht hoe die van jou ging en beviel en nu zelf ook maar proberen
De verf is niet tegengevallen
sabine1979
Geplaatst: 02-04-17 03:27
AnoukS_ schreef:
Ahh hij is super tof geworden zeg!! En je bent echt snel gegaan!
Heb je al een volgend project of nog niet?
Moeders is bijna jarig. Bloempotjes staan al in de verf
sabine1979
Geplaatst: 02-04-17 14:41
Ze zijn er erg blij mee
Dallista
Geplaatst: 09-04-17 10:47
Hij is mooi geworden, Sabine!
Heb net grote vakantie gehad, drie verschillende "kleine" vakanties naar drie landen in een kleine maand gepropt, maar tussen de bedrijven door toch een paar dagen thuis geweest en een beetje kunnen schilderen. Tja, het kreng zal toch ergens ver voor de feestdagen afmoeten als ik er nog kerstkaarten van wil maken...
Nog even een vraagje Sabine1979, heb jij de acrylverf aangelengd met water? Ik heb mijn painting nu ontvangen, en twijfel een beetje of ik het zo uit het potje zal pakken of toch wat water erbij.
Ja, dat viel me tussen de eagle en de moose al op. De moose was ook A3 en de eagle A2. De moose was veel gedetailleerder dan de eagle. Dus mijn conclusie is dat hoe kleiner, hoe gedetailleerder het is. Bij Paintworks althans
Ohh die uil heb ik ook gemaakt. Hij is zo gaaf! Veel plezier ermee, vond het wel een hele leuke om te maken juist omdat hij zo gaaf gedetailleerd is.
Ik ben ook weer begonnen/verder gegaan met die van mij. Zal morgen even een foto uploaden. Gaat niet heel snel haha, ook behoorlijk veel details, maar wel leuk!
Dallista
Geplaatst: 28-04-17 14:02
Heb op de Vrijmarkt gisteren drie oude (1985 serie!) Ravensburgers gevonden, nog in het folie. Meisje dat ze verkocht zei dat ze heel duur waren geweest, twaalf euro per stuk bij de Blokker. Wist zij veel dat het bedrag er nog in guldens opstond (dat het overigens niet veel cheaper maakt natuurlijk, twaalf gulden in 1985 was ook best aan de prijs!). Heb twee van de drie meegenomen, een Collie (voor een vriendin die alles van collies verzamelt) en dit scheetje:
Helaas natuurlijk wel weer oud, oftewel, olie verf. Bij vorige teckeltjes van Ravensburger heb ik de kleuren er in acrylverf bijgezocht, dat doe ik bij deze waarschijnlijk ook, schildert toch fijner.
Verder kwam ik deze twee vanochtend tegen on-line, en was op slag verliefd. Alletwee van Schipper, en mijn (enige) ervaring daarmee was niet bepaald positief, maar goed... ben bereid het nog eens te proberen.