Zou iemand voor mij ook mijn verzorgpaardje willen natekenen?
Anoniem
Geplaatst: 08-12-13 21:24
Iemand die een van deze knapperds wil natekenen? Mocht iemand ze willen tekenen ontvang ik graag PB. Ik heb toestemming van de eigenaar.
Dizzy505
Geplaatst: 08-12-13 21:37
Dizzy505 @ [JITP] foto's van mini Dizzy is er iemand die misschien een foto van mijn mini zou willen na tekenen ik heb eventueel ook nog veel andere scherpe foto's dan in de link van het topic hier boven zijn in het water en bijv. Ren foto's met een bal in z'n mond en foto's van z'n oog enzovoort meer informatie per pb. Misschien alvast bedankt Eventueel ook nog foto's van zn vriendje een stoere zwarte hengst met dikke angen manen hele gaven ren foto's in een weiland met boterbloemen foto's dat hij heel stoer staat met zn dikke bos manen
Mary_X
Geplaatst: 09-12-13 16:27
iemand interesse om een van deze knapperds te tekenen/schilderen?? Chamberlain Z:
Iemand die dit een uitdaging vindt? (Graag zonder 3de paard op achtergrond)
Dit is voor mij een hele speciale foto, de eerste kennismaking tussen 2 van mijn paarden.
Mag zowel in kleur als in zwart-wit! Ik zou de tekening ook graag thuis ontvangen, heb je interesse? Stuur me even pb!
xChoco
Geplaatst: 17-12-13 18:32
Ik vroeg me af of iemand misschien mijn vader en mijn paard na kan tekenen. Dit omdat ze beide ontzettend veel voor mij betekenen en mijn vader bijna jarig is en ik hem graag een tekening van hun twee samen wil geven.
Pattypaard
Geplaatst: 18-12-13 16:15
Omdat ik erg veel leuke reactie's op deze foto krijg zet ik hem hier ook neer . (Foto is een eigen foto, zitten geen dingen aan vast)
Ik zou heel graag dat iemand dit bijzondere moment van mij en mijn paard zou kunnen vast leggen. Het is voor mij een hele speciale foto omdat mijn paard niet zo'n knuffel is.
ElfiL92
Geplaatst: 18-12-13 16:39
Mocht iemand nog een project zoeken, heb ik nog wel 2 mooie foto's om te laten tekenen van mijn knappe Why :
Mocht ik het resultaat mooi vinden, ben ik best bereid om een tekening te kopen!
SeaSide
Geplaatst: 18-12-13 16:46
wauw wat een gaaf topic ik plaats ook een paar foto's van mijn 2 toppers martje 21 jaar oude fjord
Jack 6 jaar oude tinker
ik heb heel erg veel meer foto's van de paardjes maar die staan op mijn laptop ( en die ligt thuis op mijn kamer) als iemand het leuk vinden om jack of martje na te tekenen mijn pb staat open met nog veel meer foto'
Er komt af en toe echt een leuke foto voorbij. Ik beloof niks maar stiekem sla ik af en toe een foto op dus houd mijn topics in de gaten en wie weet zie je je eigen paardje voorbij komen
matedor
Geplaatst: 22-12-13 16:46
__Astrid schreef:
Ik denk dat dit voor de potlood/houtskool tekenaars onder jullie een goede foto is... Graag PB'tje als je er mee aan de slag gaat. [ Afbeelding ]
Ik heb vakantie (zoals heel Nederland ) en ben wel bereid de uitdaging eens aan te gaan. Echter heb ik dit nooit eerder gedaan dus je moet geen kunst verwachten. Wil jij dat ik jouw paard eens probeer? Pb me maar even, vind kiezen hier zo lastig.
AnnemiekN
Geplaatst: 22-12-13 19:36
Ik zou het super vinden als iemand deze kan tekenen Deze foto heeft een grote waarde voor mij en zou deze dan graag uit laten werken!! Ik hoop dat iemand deze foto voor mij wil uitwerken