Ik heb een poppetje voor mijn dochter genaaid! Niet perfect. Maar ze vindt haar geweldig.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Leuk, welkom nieuwe naaisters:D
Wat een leuk patroontje van het boxpakje!
Hier was afgelopen weekend een naaievent in de buurt. Ik heb stof gekocht voor een Teddy jas voor mezelf te maken. Heb er zin in, maar vind het ook een beetje spannend
Freekieee schreef:Ik kom mij hier ook melden als het mag! tijdens mijn zwangerschap voor het eerst een babybroekje genaaid op de machine van mijn schoonmoeder. toen niks meer gedaan. Maar vond het eigenlijk zo leuk. Dus op marktplaats gezocht zodat ik er 1 thuis kon hebben.
heb nu 2 shirtjes gemaakt, een boxpakje en een sweater. Zal zo via mijn telefoon even fotos erbij zetten.
Moet nog veel leren, maar oh wat is het leuk om te doen!
Edit:
Maat 68
[ [url=m/hB83e3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maat 62
[ [url=m/2Du3en.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freekieee schreef:Ik kom mij hier ook melden als het mag! tijdens mijn zwangerschap voor het eerst een babybroekje genaaid op de machine van mijn schoonmoeder. toen niks meer gedaan. Maar vond het eigenlijk zo leuk. Dus op marktplaats gezocht zodat ik er 1 thuis kon hebben.
heb nu 2 shirtjes gemaakt, een boxpakje en een sweater. Zal zo via mijn telefoon even fotos erbij zetten.
Edit:
Maat 68
Maat 62
xFioon schreef:Pikkepor schreef:Leuk, welkom nieuwe naaisters:D
Wat een leuk patroontje van het boxpakje!
Hier was afgelopen weekend een naaievent in de buurt. Ik heb stof gekocht voor een Teddy jas voor mezelf te maken. Heb er zin in, maar vind het ook een beetje spannend
Was je toevallig naar de lappenkraam?
VillaNeusjes schreef:Freekieee schreef:Ik kom mij hier ook melden als het mag! tijdens mijn zwangerschap voor het eerst een babybroekje genaaid op de machine van mijn schoonmoeder. toen niks meer gedaan. Maar vond het eigenlijk zo leuk. Dus op marktplaats gezocht zodat ik er 1 thuis kon hebben.
Edit:
Maat 68
Maat 62
Ik ken die foto’s van een fb groep haha, nooit bedacht dat daar wellicht ook meer van jullie lid van zijn