Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Leonie schreef:Amy495: €10 Het mag net wat gedetailleerder. Probeer er iets meer vachtstructuur erin te krijgen. En iets meer kleurverschil in de manen te creëren.
XJolijn: Wauw! De twee grote zeker €100-150 euro. De a4 €75. Omdat hij net wat kleiner is.
MartyMcfly: Mooi kleurgebruik. Ik vind het misschien wel jammer dat je de rechter schouder hebt weg gelaten. Maar zeker €70.
Anniek22: Ik heb het gevoel dat bij de schildering van het paard de verhoudingen misschien ergens niet helemaal kloppen > €15 euro. De tekening en het hoesje rond de €10. Je tweede poging is al een stuk beter. Kijk nog eens naar het haar hoe je daar meer kleurverschil in kan brengen.
Horsenart95: Persoonlijk vind ik het wel een beetje storend om zo het tongetje te hebben. Maar dat is natuurlijk net wat je wilt. Verder blijft ie prachtig dus op dit formaat €50. De hond is ook prachtig €75-100.
Fair: Aparte stijl, maar vind hem persoonlijk voor mij nog wat te grof getekend. €35
Century: Mooi kleur gebruik, en overgangen. €100
Hannah41: Drentse Partrijs? Ik vind hem net iets te blauw. Maar kan aan mijn beeldscherm liggen. De ogen zijn wel heel gaaf. €75
Sorry ik kan hem niet draaien met de bokt upload. Maar ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het is op 65x 50cm Formaat
[ [url=m/ukh0v6.jpg]Afbeelding[/url] ]