Ik ben ook weer een stukje verder

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laurievc schreef:Ik zie hier een paar super mooie prortretten van paardenhoofden. Graag wil ik er eentje maken van mijn overleden ruin. Kan iemand me een linkje geven van een verkoper waar jullie tevreden van zijn?
HaKuNaMaTa schreef:Laurievc schreef:Ik zie hier een paar super mooie prortretten van paardenhoofden. Graag wil ik er eentje maken van mijn overleden ruin. Kan iemand me een linkje geven van een verkoper waar jullie tevreden van zijn?
€ 3,53 50%OFF | Foto Custom 5D Diy Diamant Schilderij Vol Plein Daimond Borduren Foto Van Steentjes Verf 3d diamante Mozaïek boor pictogrammen
https://s.click.aliexpress.com/e/0awJ1LIRZ
Deze! Word je netjes geholpen, en meestal binnen 2 weken in huis, en k heb zelfs eventueel nog een kortingscode van 10 of 20% weet niet precies meer hoeveel korting t was
Laurievc schreef:Ik krijg de link niet openOok op die zoekwoorden vind ik niks... Iemand een idee wat ik fout doe? Haha
Xantha schreef:Vraagje, werken jullie liever met ronde of vierkante steentjes. ?
Golden_Angel schreef:ik moet heel eerlijk zeggen, de normale paintings van huacan zijn geweldig.
Maar de customs die ik van huacan heb zijn 1 voor 1 ronduit slechte kwaliteit..
dezelfde foto's in customs bij andere shops besteld en die waren stukken beter.