Ik heb nu ook ff met volgens mij 3 mm geprobeert op mijn jasje. zal zo de foto's plaatsen (dat zijn dus die plaksteentjes van de action) maar... dat heeft me weer aan het tweifelen gezet xD want deze blingen dus niet echt en eigenlijk ziet dat er ook wel heel erg gaaf uit...
YEAAAYY ik ben blij! ze hebben de vooraad aangevult ofzo? ik weet niet, ze/hij? heeft me iniedergeval geholpen:D nu heb ik 2 zakjes van ss16 crystal swainstones (144) en ik heb 1 zak van ss16 van 1440 steentjes crystal van DMC ik heb uitgerekent dat 2 zakjes genoeg zijn voor mijn wedstrijd jasje en als het niet mooi is dan kan ik altijd de DMC proberen en de swainstones voor mijn andere dingentjes :D:D nu snel bestellen voor de actie niet meer geldt YEAY
Graag gedaan wel dus fb in de gaten houden he mag hier geen acties/reclame doen dus alleen via onze fb site maak ik deze bekend. Nu snel me bedje in was een drukke dag en morgen nog een hoop te doen.
Hallo dames! Ik heb me hier een hele tijd geleden al een keertje gemeld alleen ben ik nu al een tijdje niet meer actief bezig geweest met hotfix. Nu heb ik thuis een casco cap liggen (zo'n verstelbare). Ik vroeg me af of er al meer bokkers een keer zo'n cap gepimpt hebben met hotfix en of het goed blijft zitten.
Heeft er nog iemand inspiratie? Bij mij is het momenteel een beetje weg Link staat in mijn onderschrift
Krissis
Geplaatst: 11-11-13 16:24
alle pagina's meegelezen en zo nu en dan m'n neus laten zien. Aangezien ik 100 hobby's heb en een huishouden ben ik het ene moment meer aan het haken, het andere moment kriebelt de hotfix weer. Dus die ga ik vanavond weer ter hand nemen. Wups heb ik gelijk op m'n FB gegooid, eens even kijken of ik voor mijn eigen trouwen nog leuke dingen kan bedenken. *waar ik op Bokt niet teveel over kwijt kan, gezien je maar nooit weet wie de meelezers zijn *
Krissis
Geplaatst: 11-11-13 16:26
cvelthuis schreef:
Zouden jullie mijn pagina ook willen 'liken'?
Heeft er nog iemand inspiratie? Bij mij is het momenteel een beetje weg Link staat in mijn onderschrift
Die applicator die jij aanbied, is dat die van de action?