Ik ben bezig met een puff quilt van dit formaat

dus misschien wat ambitieus, maar ik ben op de helft nu haha
alleen nog even kijken voor de wollen tussen laag en de rand hoe ik dat ga fixen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pikkepor schreef:Vind dat er niet slecht uit zien!
Als je twijfelt over de maat zou je m eens op de capuchon van de scuba hoodie van Brindille&Twig kunnen leggen.
http://blog.brindilletwig.com/2014/10/f ... e-pattern/
Urbanus schreef:Lekker bezigJij had ook die schortjes gemaakt toch? Ik vind dat zo'n leuk idee! Ik zit te denken of ik knikkerzakken of schortjes maak...
Urbanus schreef:Oh die van mij wordt 6... en geknikkerd wordt er ook niet... Hoeveel stof heb je gebruikt? En welk patroon? Voor de gymtasjes/schortjes.
Kaplaars schreef:Die quilt!!wat knap!!
![]()
MRI: ik vind dat zo knap hè, voor zo veel kinderen achter elkaar (waarschijnlijk onder tijdsdruk) en dan zo iets leuks maken! Die epoxy dingen zijn ook prachtig!
VillaNeusjes schreef:Ik koop patronen van diverse sites. Maar heb 2 weken terug eenpatroon op de lapjesmarkt gekocht voor de baby van een vriendin. Voor een tuinbroekje[ [url=m/xBFGGe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yhh1MB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EpmPmv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beviel zo goed dat moeders nu stof heeft gekocht om me er meer te laten maken .
Ik heb haar kinderen een beetje geadopteerd en ga nu eerst nog voor haar dochters 2 jurken maken van sofilantjes
Ik kijk voor patronen vaan op naaipatronen.nl, sofilantjes voor de baby/kinderen maar ook op etsy. Via FB groepen kan je ook veel vinden.