Kittydylan: 10 euro. Goed oefenen op de verhoudingen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anniek22 schreef:Horsenart: ik vind de haren opde wangen wat te dun. Het lijkt alsof alles even dik is ..
Horsenart95 schreef:KittyDylan: mooi, maar ik vind het effect dat het papier geeft niet zo goed bij grafiettekeningen passen. Verder is het paard erg uit verhouding. Ik zou er nog niks voor geven, maar wel door blijven oefenen hoor![]()
Cloudspoetry: zag hem al voorbij komen op facebook, en mijn eerste reactie was waauw!![]()
Ik vind hem erg mooi. Het oog valt iets tegen idd, maar de oortjes maken dat weer helemaal goed. Ik vind hem juist wel uitstraling hebben! 100 euro. (Had even op je site gekeken, en ik denk dat je prijzen wel wat omhoog kunnen hoor)
@anniek22: wat bedoel je met dikkere lijnen?
Anniek22 schreef:Dit is een topic waar je tips geeft en taxeert, als je boos wordt omdat ik zeg wat ík vind moet je maar niks plaatsen.
Wat ik bedoel is dat ik vind dat het paard te plat is. Ik vind m niet lelijk maar leeg. De witte vlek is te groot in t oog, de weerspiegeling is in het echt maar klein in het echt. Ik zou ook meer wimpers en haartjes schilderen, en meer schaduwen gewoon dooroefenen!
Ik mis ook haartjes op de nek en vind bovendien het glimmende iets te veel.. De verhoudingen kloppen wel en ik vind de oortjes en de maantop leuk. Het hoofdstel is ook netjes gemaakt.
cloudspoetry schreef:Anniek22 schreef:Dit is een topic waar je tips geeft en taxeert, als je boos wordt omdat ik zeg wat ík vind moet je maar niks plaatsen.
Wat ik bedoel is dat ik vind dat het paard te plat is. Ik vind m niet lelijk maar leeg. De witte vlek is te groot in t oog, de weerspiegeling is in het echt maar klein in het echt. Ik zou ook meer wimpers en haartjes schilderen, en meer schaduwen gewoon dooroefenen!
Ik mis ook haartjes op de nek en vind bovendien het glimmende iets te veel.. De verhoudingen kloppen wel en ik vind de oortjes en de maantop leuk. Het hoofdstel is ook netjes gemaakt.
Amai zeg sorry hoor maar ik had jouw reactie niet slecht genomen dus kalm aan ! Hangt mijn neus er nog?! En zoals Horsenart95 zegt is 'geen uitstraling en plat' geen tip daarom dat ik details vraag. Dat jij hem te plat vind maakt mij helemaal niets uit en doet mij niets want de persoon voor wie het is is meer dan super blij mee en dat is het belangerijkste aan mijn ogen. Wat haartjes in de nek toevoegen en de glans minderen ga ik niet doen aangezien het zo op de foto staat. Maar goed ik maak hier verder geen woord meer aan vuil.
iertje93 schreef:cloudspoetry schreef:Amai zeg sorry hoor maar ik had jouw reactie niet slecht genomen dus kalm aan ! Hangt mijn neus er nog?! En zoals Horsenart95 zegt is 'geen uitstraling en plat' geen tip daarom dat ik details vraag. Dat jij hem te plat vind maakt mij helemaal niets uit en doet mij niets want de persoon voor wie het is is meer dan super blij mee en dat is het belangerijkste aan mijn ogen. Wat haartjes in de nek toevoegen en de glans minderen ga ik niet doen aangezien het zo op de foto staat. Maar goed ik maak hier verder geen woord meer aan vuil.
waarom vraag je dan nog om taxaties en tips......
Nayomie schreef:De oren lijken groter op de foto, maar dat valt mee. De foto is alleen een beetje ongelukkig van boven genomenMaar thanks voor de taxaties en tips!
![]()
Jitske25, ik vind hem niet erg bijzonder, ik zou zeggen een eurootje of 10.
EmmaVZ, ik denk zeker 75 euro.
Cloudspoetry, ik vrees, als ik zo de rest zie qua prijzen dat ik daar wat onder zit. Ik dacht aan een euro of 65/70.Inderdaad het oog. Kan niet precies vertellen waar het aan ligt, maar ik denk aan het feit dat ik dat rechthoekig blokje in het oog mis (weet even niet hoe die heet
)